Deel hier je vragen of ervaringen met Spotify

• 30 juli 2015
  • 2 reacties
  • 1198 keer bekeken

Reputatie 4
Badge +1
In 2006 werd het bedrijf Spotify opgericht in Zweden. De naam is ontstaan uit 2 woorden. ‘Spot’ en ‘identify’. Hiermee wil het bedrijf zeggen dat je een nummer dat je vergeten was identificeert. Dan kun je weer van dat ene nummer genieten. Met Spotify heb je de mogelijkheid om miljoenen nummers te streamen. Sinds mei 2010 kunnen wij hier in Nederland ook gebruik van maken.

Spotify is in principe een gratis dienst. Om toch geld binnen te halen, krijg je reclames tussen de nummers door te horen. Zit je hier niet op te wachten? Dan kun je ook kiezen voor Spotify Premium. Hier betaal je maandelijks € 9,99 voor. Het mooie van dit abonnement is dat je ook muziek offline kunt luisteren. Op die manier kost het je dus minder tot geen data.

Wij bieden geen Spotify Premium aan in combinatie met een Telfort Abonnement. Heb je toch een vraag of een probleem waar je niet uitkomt? Dan denken we hier graag met je mee. Misschien zijn er ook andere gebruikers die je op weg kunnen helpen.

Voor meer informatie over Spotify en andere muziekdiensten kun je ook een kijkje nemen op ons blog.

2 reacties

Reputatie 1
Badge
Spotify is echt zwaar relaxt. Tegenwoordig heeft het bedrijf in de muziekwereld een grotere naamsbekendheid dan voorheen. Hiermee worden nieuwe nummers relatief gezien sneller beschikbaar gemaakt binnen Spotify. Zo geniet je dus ook nog van de meest recente muziek.

Premium is echt een uitkomst voor mensen die geen zin hebben om MP3'tjes van vage websites af te halen (wat overigens ook niet mag :P) en bijvoorbeeld een telefoon hebben met weinig opslagruimte om alle nummers op te slaan.

Al meer dan drie jaar maak ik gebruik van Spotify en zou echt niet weten wat ik zonder 'm moet. Alternatieven als Deezer en Apple Music vallen zwaar tegen. Wat mij betreft dus een echte aanrader als je veel onderweg bent, thuis je favoriete muziek af wil spelen of waar je dan ook mag zijn.

Groeten,

Bjorn
Reputatie 4
Badge +1
Persoonlijk ben ik het helemaal met je eens Bjorn. Ook ik gebruik Spotify bijna 24 uur per dag. Deezer en Apple Music heb ik nog nooit echt bekeken. Waarom vallen deze diensten jou tegen? Daar ben ik dan wel weer benieuwd naar.

Reageer