Bright.nl: Nog meer geld: 'Nieuwe XS4ALL' haalt 2,5 miljoen op voor lancering.

• 8 november 2019
  • 9 reacties
  • 276 keer bekeken

Bright.nl: Nog meer geld: 'Nieuwe XS4ALL' haalt 2,5 miljoen op voor lancering

Het zal mij benieuwen…

9 reacties

Reputatie 8
Badge +9

Hallo @mandy. Mooi om te zien dat je alle nieuwtjes rondom XS4ALL, Telfort en KPN zo in de gaten houdt. Ik kan me goed voorstellen dat je benieuwd bent hoe het gaat lopen. Daar ben ik zelf ook wel nieuwsgierig naar. :slight_smile:

Klinkt mooi maar ik heb mijn bedenkingen er bij, het “Nieuwe XS4all” word dan niet meer dan een WBA klant van KPN, ze hebben dus zelf weinig invloed op de verbinding.

Aan de andere kant, een serieuze concurrent voor de grote 3 providers zou wel wenselijk zijn, maar of ze dat ooit gaan worden.

Ik wens de opvolger van xs4all veel succes.:relaxed:

Dat zeker, hoop wel dat het lukt, dan ben ik in eind Mei 2020 een klant van hun, KPN heeft het met de Hussel knap oninteressant gemaakt voor mij.

Freedom is in de lucht, ik heb me geabonneerd op de  nieuwsbrief uit belangstelling.

#metoo.

Ik wil eerst eens meer weten betreft prijzen, modem/router, welke pakketten en mogelijkheden,
er gaan komen.

De website van Freedom vind ik op dat gebied nog behoorlijk leeg.
Maar nu kan dit ook aan mij liggen…..

Ik wil eerst eens meer weten betreft prijzen, modem/router, welke pakketten en mogelijkheden,
er gaan komen.

De website van Freedom vind ik op dat gebied nog behoorlijk leeg.
Maar nu kan dit ook aan mij liggen…..

Hallo @mandy , dat ligt inderdaad aan jou, want als je de website goed leest, ze zijn net een dag in de lucht, gaat er nu van alles opgestart worden en daarom heb ik mij ook aangemeld voor de gratis nieuwsbrief, kun jij ook doen.

Je kunt na betaling van € 50,- al wel een e-mail-account nemen als je dat wilt en als je dan later een internetabo neemt wordt dat reeds betaald bedrag naar rato weer verrekend met de abo-kosten.

Ik blijf zelf wèl bij Telfort, maar ik houd wel graag de technische ontwikkelingen bij op telecommunicatiegebied uit hobbyistische belangstelling.

Hallo JanD, dat van het email account had ik al gelezen inderdaad.
Ook van die €50,00.
Ik doelde dus meer op de verdere mogelijkheden.
Het lijkt mij, dat als een provider in de lucht gaat, er al meer bekend is,
zoals pakketten ect.

Persoonlijk zal ik geen €50,00 betalen voor nu nog alleen een emailadres,
zonder te weten wat zij straks te bieden hebben.

Ik schrijf mijzelf niet in de voor de nieuwsbrief, ik kijk wel op de website.
Wel ben ik ook nieuwsgierig naar de ontwikkelingen. 

Maar als ik het lees en begrijp lijkt de privacy daar meer gewaarborgd.
Zowel bij Telfort als KPN hebben bv bij het cookie statement 'liever niet’ er staat geen 'nee'...

Voorlopig blijf ik nog bij Telfort….

Reageer