beantwoord

bereik

• 27 augustus 2012
  • 6 reacties
  • 2274 keer bekeken

hallo,
Ik zit met het volgende probleem. Ik heb een telfort abon. dat april j.l af liep. Een nieuwe gekregen en vanaf dat moment kan ik vaak niet bellen of gebeld worden.
De tech. dienst gaf aan dat het aan het toestel zou liggen. De winkel zegt dat het aan het bereik ligt en ik denk dat het aan de aansluiting ligt. Thuis heeft nog iemand een telfort abon. en die heeft NOOIT problemen.  Dus kaartje in die telefoon gedaan maar ook daar blijft het probleem bestaan en  krijg ik te horen dat het nummer buiten gebruik is en ik de klantenservice moet bellen. IK betaal me blauw aan het bellen daar naar toe.
Weet iemand of het probleem misschien opgelost zou zijjn als ik een nieuw telefoonnummer neem? Krijg je dan een nieuwe aansluiting of zou het probleem dan ook nog spelen?
Graag hoor ik een reactie.

Groetjes,
Marianne
icon

Beste antwoord door Daphne 28 augustus 2012, 09:04

@M.Hilberink,

Dit probleem kan aan diverse factoren liggen. Meer tips en informatie over "Problemen met bellen en gebeld worden" vindt u terug op telfort.nl.

Daphne
Bekijk reactie

6 reacties

Badge +2
@M.Hilberink,

Dit probleem kan aan diverse factoren liggen. Meer tips en informatie over "Problemen met bellen en gebeld worden" vindt u terug op telfort.nl.

Daphne
ohhh fijn...... We hebben een nep moderator in aankomst..............

Moderators??? verwijderen dit nep moderator!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

want we hebben geen zin erin als ie mensen zit te treiteren???

Toch?????????

@edit

ohhh hij is al verwijderd!!! 🙂 gelukkig maar.... 😉
Badge +2
@aren7000,

Inderdaad het account is volledig verwijderd.

Daphne

Reageer