beantwoord

Aankondiging: Wijzigingen zenderpakket per 23 juli 2019

• 23 juli 2019
  • 40 reacties
  • 2691 keer bekeken

Toon het eerste bericht

40 reacties

Volgens mij worden er prijs afspraken gemaakt tussen een provider en een TV kanaal?
Dan hebben zij beide 'schuld' aan een prijsverhoging.

Dat klopt inderdaad, niet direct met een tv kanaal maar met de licentie houders.
Het Luxemburgse RTL is licentiehouder van alle RTL kanalen.
Dan is er Discovery die een aantal kanalen levert.
Fox nu Disney is ook een licentiehouder.

In geval van Fox sports moet KPN voor elke tv klant een bepaalde vergoeding betalen zelfs al neemt niet elke klant dit af.
Reputatie 2
Deze wijziging geldt natuurlijk alleen voor de abo’s met een witte afstandsbediening.

Mensen met een zwarte ( oude propositie) hebben helemaal geen uitbreiding, zenderwijziging of wat dan ook.

Waarom krijgen die dan zo’n verwachting prikkelende mail?
Deze wijziging geldt natuurlijk alleen voor de abo’s met een witte afstandsbediening.

Mensen met een zwarte ( oude propositie) hebben helemaal geen uitbreiding, zenderwijziging of wat dan ook.

Omdat deze klanten voor het jaar om is hier ook gebruik van kunnen maken. In de verwachting dat die omzetting niet tot december duurt.
Als de oude propositie ook Love Nature krijgt zie ik geen reden die andere 2 of 3 niet door te geven.
Reputatie 2

Omdat deze klanten voor het jaar om is hier ook gebruik van kunnen maken. In de verwachting dat die omzetting niet tot december duurt.
Als de oude propositie ook Love Nature krijgt zie ik geen reden die andere 2 of 3 niet door te geven.

We hebben ook love nature maar dan op andere zender.
Je bedoelt een ander kanaal dat zal vast er zitten wel meer kanalen iets logischer gegroepeerd op de Amino. Ik dacht dat je Love Nature ook op de Amino kreeg heb ik dat verkeerd begrepen?
Reputatie 2
Je bedoelt een ander kanaal dat zal vast er zitten wel meer kanalen iets logischer gegroepeerd op de Amino. Ik dacht dat je Love Nature ook op de Amino kreeg heb ik dat verkeerd begrepen?

Ja ik bedoel idd een ander kanaal. Wij hebben op de Amino (de settop box voor de oude propositie) inderdaad Love Nature (op kanaal 35) recent erbij gekregen samen met Viceland (37) en Insight (39).

Maar goed waar het mij om gaat is dat we een mail krijgen met een aankondiging die niet voor ons bestemd is. Dat is verwarrend.
Daar heb ik me destijds ook vaak over verbaasd vooral omdat er nooit een disclaimer bij stond.
Reputatie 8
Badge +17
Voor mij persoonlijk raakt Fox Sports mij niet.
Maar ik kan mijzelf heel goed voorstellen, zeker voor klanten die geen gebruik kunnen maken,
van het combivoordeel, dit rauw op de dak valt.

Dan erbij, nu wordt er nog gezegd dat het in het combivoordeel blijft.
Maar iedereen weet dat dit ook kan veranderen.
Het is een gift, geen recht.

Volgens mij worden er prijs afspraken gemaakt tussen een provider en een TV kanaal?
Dan hebben zij beide 'schuld' aan een prijsverhoging.

De 'samensmelting' van Telfort en KPN is nog niet helemaal compleet.
Ik vraag mij werkelijk af wat ons Telfort klanten nog te wachten staat.
Dus ik blijf voorzichtig.

Het valt mij en anderen op dat je al maandenlang loopt te zeuren over iedere verandering die Telfort doorvoert , kort geleden las ik zelfs iets over de inflatie van je mobiel abo zegge en schrijve 0,30 cent , ook lees ik vaak dat je opstapt bij Telfort maar t.o.h. is dat nog steeds niet gebeurt.
Dus jimny,, ik mag niet kritisch zijn.
Maar ik ga geen tekst en uitleg geven waarom ik nog niet weg ben.
Zeuren wil ik het niet noemen. Het lijkt wel op in herhaling vallen en ook dat mag.
Dit is geen verandering die Telfort doorvoert dit is een wijziging die KPN ons opdringt.
Nu zijn extra kanalen uiteraard welkom. Dat voetbal kanaal had wel op slot mogen blijven.
Ik heb wel een vraag over dat FOX Sports 1.
Deze kan ik nu wel bekijken, terwijl ik er geen abonnement op heb maar ook niet als combivoordeel.
Ik heb dus zelf niets aangezet of zo en dat wil ik zo houden.
Heeft dit te maken dat het nu tot september, dacht ik ergens gelezen te hebben, gratis te bekijken is?
Indien dit het geval is, gaat het er dan ook weer automatisch vanaf na september?
Of moet ik dat straks uitzetten om straks geen rekening te krijgen van €12,99?
Het kan natuurlijk ook dat ik er nu weer helemaal naast zit.
Reputatie 8
Badge +19

Het kan natuurlijk ook dat ik er nu weer helemaal naast zit.

Je hebt het inderdaad niet goed begrepen...
Fox Sports 1 zit vanaf nu vast in het basispakket en dat kost dus niemand iets extra's.
Vanaf september worden voor de abonnementshouders de tarieven en de 'oude' pakketten Fox Sports Eredivisie en Fox Sports International samengevoegd tot één pakket voor één vast tarief van € 12,99.
Hartelijk bedankt voor je uitleg Enterprise.
Reputatie 2

Mij moet mijn woorden terugnemen; sinds 1/8 hebben wij (zwarte ab oude propositie) de zenders ook op de kanalen 16,17 en 20

Mij moet mijn woorden terugnemen; sinds 1/8 hebben wij (zwarte ab oude propositie) de zenders ook op de kanalen 16,17 en 20

Dat valt niet tegen.

Reageer