beantwoord

Aankondiging: Wijzigingen zenderpakket per 23 juli 2019

• 23 juli 2019
  • 40 reacties
  • 2675 keer bekeken

Net als de andere KPN klanten kunnen ook wij sinds vandaag kijken naar 2 nieuwe kanalen.
Njam een Vlaamse kook kanaal op 39
Dreamworks met Animatieseries op 23
Cnn is verplaatst van 39 naar 61

Voor sportliefhebbers Foxsports1 op 14
Voor overige wijzigingen
https://www.kpn.com/televisie/zenders/zenderwijzigingen-2019.htm

Ik heb de Telfort indeling niet bekeken ik kan niet zeggen of deze zoals bij KPN in het basispakket zitten.
icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 24 juli 2019, 09:23

Goedemorgen! Ik heb meer informatie voor jullie over de wijzigingen van het zenderpakket en Fox Sports :)

Fox Sports Eredivisie en International zijn samengevoegd tot één compleet pakket. Als je Fox Sports al aan hebt staan, kan je dit voor hetzelfde bedrag proberen tot 1 september. Daarna gaat de prijs van het pakket naar €12,99. Dat betekent dat de prijs omlaag gaat voor klanten die beide pakketten al hadden. Je kan er altijd voor kiezen om het pakket uit te zetten via Mijn Telfort of het tv menu. En goed nieuws: Fox Sports blijft een gratis optie in CombiVoordeel!

De zenderwijzigingen staan online, dit is wat er is gewijzigd op 23 juli:
14 – FOX Sports 1 (nieuw)
16 – FOX (voorheen 14)
18 – National Geographic (voorheen 16)
23 – Dreamworks Channel (nieuw)
28 – Disney Channel (voorheen 18)
39 – Njam! (nieuw)
41 – BeleefKPN (voorheen 23)
42 – Zender van de Maand (voorheen 28)
61 – CNN (voorheen 39)
62 – EuroNews (voorheen 41)
63 – Al Jazeera (voorheen 42)
Bekijk reactie

40 reacties

Reputatie 8
Badge +19
De nieuwe zenders zitten inderdaad bij Telfort in het basispakket.
Fox Sports 1 (Eredivisie) op 14 is zelfs ook in HD..!
De belangrijkste eredivisiewedstrijden worden daarop uitgezonden.

Wel een beetje wrang voor klanten die een abonnement hebben op Fox Sports of deze als combivoordeel hebben... 😏
Als combivoordeel lijdt je er geen verlies op betaal je er voor is het inderdaad wrang.
Als dat ene kanaal genoeg is ook een goede reden om een ander voordeel de €5,00 korting te kiezen.
Ergens mag het wel gezien de sport taks zoals het op het KPN forum wordt genoemd alle klanten dragen bij aan de Fox Sports licentie ook wie dit niet afneemt.
@Enterprise en overige lezers het hele Fox sports pakket lijkt op de schop te gaan wat ik hier uit dit bericht begrijp.
https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/drie-zenders-nieuw-in-het-kpn-interactieve-tv-basispakket-476697?postid=795744
Meer info hier dat zal naar ik vermoed ook voor de Telforters gelden

https://www.kpn.com/televisie/pakketten/fox-sports/fox-sports-1.htm

Zender:
FOX Was:14 Nu:16
Zender vd maand Was: 28 Nu: 42
CNN Was:39 Nu:61
FOX Sports Was:221 Nu:14
Beleef KPN Was:23 Nu:42
Disney Channel Was:18 Nu: 28
Reputatie 8
Badge +19
Ik ben hier niet blij mee... het is gewoon weer een onbeschofte prijsverhoging.
Ik heb alleen Fox Sports eredivisie (1, 2 en 3) als combivoordeel en dat gaat me straks dus weer een paar euro per maand meer kosten... 😈

Het 'addertje onder het gras' van de integratie van Telfort in KPN begint duidelijker zichtbaar te worden...
Genoegen nemen met sport 1 en het pluspakket als combivoordeel of de €5,00 korting
Reputatie 8
Badge +19
Genoegen nemen met sport 1 en het pluspakket als combivoordeel of de €5,00 korting
Ik vind dat we de laatste tijd al genoeg 'genoegen nemen met'... 🙄
Op Fox Sports 2 en 3 worden ook eredivisiewedstrijden uitgezonden die ik wil zien.
Als Fox Sports uit het combivoordeel verdwijnt en 12,99 per maand moet gaan kosten gaat me dat weer zoveel extra kosten.

Ik begin het eerlijk gezegd een beetje zat te worden om na al die jaren bij Telfort/KPN steeds maar weer die wijzigingen en prijsstijgingen hier thuis te moeten verdedigen...
Het is iedere keer hetzelfde verhaal... verbetering van het netwerk en de dienstverlening.
Maar ik merk daar al heel lang helemaal niks van...

Het wordt nu toch wel tijd om eens goed rond te gaan kijken naar andere opties.
Een voordelige virtuele provider die via het KPN netwerk zijn diensten levert is voldoende, ik heb geen support en alles van een te dure provider daarom heen nodig.
Ben het met je eens Enterprise.
Reputatie 8
Badge +9
Hi allen! Klopt, er zijn een aantal wijzigingen aangekondigd en doorgevoerd in het zenderpakket. Dat is op vrij korte termijn gebeurd 🙂 Ik doe hier navraag over en verwacht jullie morgen meer info te kunnen geven, zowel de zenderwijzigingen als wat Fox Sports betreft. Ik kom er zsm op terug!
@Alexandra - Telfort Hoezo navraag? Het is al rond er had net als op het KPN Forum al een aankondigings topic vanuit Telfort mogen zijn.
Duik in ieder geval iets dieper in de details rond fox sports en maak daar een topic over als daar tijd voor is.

In de 3 a, 4 jaar dat ik actief ben op dit topic weet ik wel dat we voor actueel nieuws beter het KPN forum kunnen volgen. Dat is verder geen verwijt gewoon een objectieve vaststelling. Meestal volgt de berichtgeving hier pas als iets rond is.
Reputatie 8
Badge +19
Ik ben vooral benieuwd naar wat er met Fox Sports eredivisie (1, 2 en 3) gebeurd ten aanzien van het combivoordeel.
Dit pakket kost nu € 9,99 en als deze uit het combivoordeel verdwijnt (wat ik dus niet hoop maar wel verwacht) kan ik straks even 12,99 per maand gaan betalen omdat ik naast Fox Sports 1 (die vanaf nu in het basispakket zit) toch ook écht wel Fox Sports 2 en 3 wil kunnen zien.
Aan andere sporten en buitenlandse wedstrijden op Fox Sports 4, 5 en 6 heb ik helemaal geen behoefte...

Aan het Pluspakket als vervanger heb ik ook geen behoefte, we kijken niet zoveel TV dat we al die zenders nodig hebben.
Het basispakket voldoet hier al prima, daarvan kijken we ook maar een paar zenders.
En dan blijft die € 5,- faktuurkorting helaas een sigaar uit eigen doos als ik voor Fox Sports € 12,99 moet gaan betalen.
Misschien mosterd na de maaltijd maar dit op de website van KPN:

Gratis Eredivisiewedstrijden voor klanten van KPN met vernieuwde FOX Sports 1-zender

KPN introduceert kinderzender DreamWorks voor alle KPN iTV klanten
Dit is waar het nu om gaat.

Alle betaalde FOX Sports-zenders overzichtelijk in één extra zenderpakket
De betaalde zenders FOX Sports 2 en 3 worden met de internationale sportzenders FOX Sports 4, 5 en 6 samengevoegd tot één overzichtelijk zenderpakket. Dit pakket is beschikbaar voor 12,99 per maand, en gratis voor klanten met KPN Compleet. Alle klanten met betaalde zenders worden geïnformeerd door KPN en daarna overgezet naar het nieuwe pakket met alle betaalde FOX Sports zenders. Vanaf 5 september is voor dit pakket de nieuwe prijs van 12,99 van toepassing.
Dit zal inhouden dat alle Telfort klanten gedupeerd worden en straks €12,99 gaan betalen?
Wordt je dan niet min of meer gedwongen om KPN Compleet af te gaan nemen?
Reputatie 8
Badge +19
Dit is waar het nu om gaat.

...en gratis voor klanten met KPN Compleet.

Ik ben nog steeds klant bij Telfort...
En zolang ik niets zou veranderen zou er toch niets wijzigen voor bestaande Telfort klanten..?
Reputatie 8
Badge +9
Goedemorgen! Ik heb meer informatie voor jullie over de wijzigingen van het zenderpakket en Fox Sports :)

Fox Sports Eredivisie en International zijn samengevoegd tot één compleet pakket. Als je Fox Sports al aan hebt staan, kan je dit voor hetzelfde bedrag proberen tot 1 september. Daarna gaat de prijs van het pakket naar €12,99. Dat betekent dat de prijs omlaag gaat voor klanten die beide pakketten al hadden. Je kan er altijd voor kiezen om het pakket uit te zetten via Mijn Telfort of het tv menu. En goed nieuws: Fox Sports blijft een gratis optie in CombiVoordeel!

De zenderwijzigingen staan online, dit is wat er is gewijzigd op 23 juli:
14 – FOX Sports 1 (nieuw)
16 – FOX (voorheen 14)
18 – National Geographic (voorheen 16)
23 – Dreamworks Channel (nieuw)
28 – Disney Channel (voorheen 18)
39 – Njam! (nieuw)
41 – BeleefKPN (voorheen 23)
42 – Zender van de Maand (voorheen 28)
61 – CNN (voorheen 39)
62 – EuroNews (voorheen 41)
63 – Al Jazeera (voorheen 42)
Reputatie 8
Badge +19
En goed nieuws: Fox Sports blijft een gratis optie in CombiVoordeel!
Kijk, dát wilde ik even horen... bedankt voor de snelle feedback @Alexandra - Telfort ..!
Dat lijkt allemaal mooi voor Telfort klanten die nu Fox Sport hebben in het Combi Voordeel.
Geldt dat dan ook straks voor het complete Fox Sport pakket?
Dat zal wel niet.
Je kunt het proberen tot 1 september.
De prijs gaat omlaag, zoals ik het nu lees.
Dus het veranderd wel degelijk.

En zal niets veranderen voor Telfort klanten?
Het bewijs is al geleverd bij klanten van Prepaid, dat is wel degelijk veranderd.
Nu dit weer, wat is het volgende?
Ik geloof er niet meer in dat er niets veranderd voor Telfort klanten.
Volgens mij wordt er op deze manier gewoon gepushed op KPN Compleet af te nemen.
Dat is het juist wel Mandy van nu twee pakketten gaat het terug naar 1 totaalpakket voor € 12,99 of kosteloos als combivoordeel. In geval van Enterprise die nu 1,2 en 3 heeft krijgt hij 1 via het basispakket en krijgt hij 4,5 en 6 erbij i het pakket wat hij nu al heeft.

Ook hier geld je basis abonnements prijs veranderd niet. Het betreft twee extra pakketten die worden samengevoegd had je beiden 1 als combivoodeel en 1 betaald ga je dus per saldo minder betalen.

Dit is een verandering in het voordeel. Deze verandering geld ongetwijfeld ook voor de xs4all klanten.NLe, Solcon en andere providers die de KPN TV pakketten leveren.

We krijgen nu al grotendeels hetzelfde als KPN compleet klanten.
Het verschil zit in het stukje mobiele telefoon. Geen data delen bijvoorbeeld.
Ik wil helemaal de extra zenders niet, ik wil alleen de fox eredivisie zenders verder niets! Het antwoord van Alexandra is helemaal niet het antwoord waar verschillende mensen op zitten te wachten. Het is het "standaard" antwoord wat al op de websitw stond en wat sommige van dit forum al gedeeld hadden.
Reputatie 8
Badge +19
Ik wil helemaal de extra zenders niet, ik wil alleen de fox eredivisie zenders verder niets! Het antwoord van Alexandra is helemaal niet het antwoord waar verschillende mensen op zitten te wachten. Het is het "standaard" antwoord wat al op de websitw stond en wat sommige van dit forum al gedeeld hadden.
Het antwoord van @Alexandra - Telfort is voor mij voldoende... zolang Fox Sports (alleen eredivisie of ook met 4, 5 en 6 erbij) in het combivoordeel blijft zitten dan vind ik het prima...
Ok, ik kan geen gebruik maken van het combivoordeel. Ik kies zelf niet voor de extra zenders maar deze worden door Telfort (KPN) aan het pakket toegeveogd. Ik vind het best dat ze dat doen maar dan wel tegen dezelfde prijs en dan niet ook nog een prijsverhoging toevoegen.
Die verhoging is mede op last van Fox Sports en hun licentiehouders. Dat sport1 nu in het basispakket komt is bijna 2 jaar te laat alle kpn klanten ook wij bij Telfort betalen al die tijd €2.50 extra al nemen we geen fox sports af!!

, @dbiggelaar dit is waar alle providers naar toe gaan klanten lijmen met kortingen zolang je maar alle diensten bij hun afneemt.
Dag Galdor,
Ik zag wel dat je bij andere providers nog steeds het fox sports eredivisie pakket kon nemen zonder al die andere fox sports zenders. Het ligt niet helemaal aan fox sports volgens mij. En ik vind dat je op dit moment nogal makkelijk afgescheept wordt bij Telfort.
De her Indeling dat zal niet van Fox afkomen prijsverhogingen zeker wel. Van mij hoeft dat voetbal kanaal niet de naam fox sports klopt totaal niet. Nu deze wijziging er is zal hopelijk het voetbal van het gewone fox kanaal verdwijnen anders is het dubbelop.

Deze her Indeling komt bij KPN vandaan Telfort kan niet veel anders dan volgen zeker nu we allemaal kpn worden.
Voor mij persoonlijk raakt Fox Sports mij niet.
Maar ik kan mijzelf heel goed voorstellen, zeker voor klanten die geen gebruik kunnen maken,
van het combivoordeel, dit rauw op de dak valt.

Dan erbij, nu wordt er nog gezegd dat het in het combivoordeel blijft.
Maar iedereen weet dat dit ook kan veranderen.
Het is een gift, geen recht.

Volgens mij worden er prijs afspraken gemaakt tussen een provider en een TV kanaal?
Dan hebben zij beide 'schuld' aan een prijsverhoging.

De 'samensmelting' van Telfort en KPN is nog niet helemaal compleet.
Ik vraag mij werkelijk af wat ons Telfort klanten nog te wachten staat.
Dus ik blijf voorzichtig.

Reageer