Wijzigingen in modem op pag. Network Settings Wireless worden niet geaccepteerd. SSID in modem klopt niet met sticker. Ook Pre-shared key is onjuist.
Wireless Lan staat enabled en wijziging daarvan wordt niet geaccepteerd. Het komt er dus op neer dat Apply niets doet.
WPS staat op Disabled.
Enkele malen hard reset en soft reset geprobeerd, nav antwoorden op dit probleem elders op het forum, maar niets helpt.
Nu met kabel verbonden, de SSID voor deze kabelverbinding die wordt aangegeven op de PC is wel juist.
Firmware V3.11TUE6.b6
Beste antwoord door Michael
@Segaar,
Dat is knullig van mij! Ja. Het exemplaar heb ik naar het adres die bij het IP-adres hoort gestuurd waar je vanaf reageerde.
Ik heb het modem nu naar het juiste adres gestuurd. Kan jij vragen aan de andere klant om het nieuwe modem retour te sturen middels het antwoordnummer dat erbij vermeld is? Dit lijkt mij het minst omslachtig.
Mijn welgemeende excuses voor deze vreemde situatie. :)
Michael
Bekijk reactie
Dat is knullig van mij! Ja. Het exemplaar heb ik naar het adres die bij het IP-adres hoort gestuurd waar je vanaf reageerde.
Ik heb het modem nu naar het juiste adres gestuurd. Kan jij vragen aan de andere klant om het nieuwe modem retour te sturen middels het antwoordnummer dat erbij vermeld is? Dit lijkt mij het minst omslachtig.
Mijn welgemeende excuses voor deze vreemde situatie. :)
Michael