beantwoord

Zyxel ‘vast’ internet werkt niet meer

• 25 april 2018
  • 10 reacties
  • 104 keer bekeken

Reputatie 1
Mijn bekabelde internet werkt niet meer op mijn ZyXEL.
WIFI, vast bellen en Interactieve TV werken correct.
Heb reset uitgevoerd en laptop direct op modem aangesloten, zonder resultaat.
Laptop bij iemand anders getest en daar werkt de laptop correct.
Ethernet lampje 1 brand niet op ZyXEL

Enig idee wat de oorzaak kan zijn?
icon

Beste antwoord door Stephen 26 april 2018, 13:48

Hallo Cor, ik denk ook dat je modem het langzaam aan het begeven is. Een nieuw exemplaar wordt klaargemaakt voor verzending.
Deze ontvang je binnen enkele dagen. Ik hoor dan graag van je hoe het nieuwe modem functioneert.
Bekijk reactie

10 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Denk dat je Zyxel langzaam maar zeker aan het einde van zijn latijn is gekomen en het Lan gedeelte defect is, zet je klantnummer in je forumprofiel dan weet webcare wie je bent, als ze besluiten om je een nieuw modem toe te sturen
Reputatie 1
Dank voor je reactie jimny
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Cor, ik denk ook dat je modem het langzaam aan het begeven is. Een nieuw exemplaar wordt klaargemaakt voor verzending.
Deze ontvang je binnen enkele dagen. Ik hoor dan graag van je hoe het nieuwe modem functioneert.
Reputatie 1
Bedankt voor je reactie Stephen.
Volgende week heb ik geen gelegenheid om een nieuw modem te installeren.
Als het kan dan graag pas het modem in de 2e week van mei leveren en anders de week na Hemelvaart.
Mvg
Cor
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Cor, graag gedaan! Ik had al opdracht gegeven om het modem te verzenden. Excuses dat ik dit niet eerder heb overlegd.
Het modem zal waarschijnlijk zaterdag worden aangeboden. Indien het niet in ontvangst kan worden genomen dan kun je deze ophalen bij een afhaalpunt welke de bezorger aan jou kenbaar zal maken.
Reputatie 1
Geen punt hoor Stephen.
Gaat vast goedkomen.
Bedankt voor de snelle service
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Cor, bedankt voor je begrip. Ik zie dat het modem is bezorgd bij de buren. 🙂
Reputatie 1
Klopt helemaal Stephen.
Gewoon even briefje ophangen 😉
Zodra ik het nieuwe modem geïnstalleerd heb laat ik je het resultaat weten.
Mvg
Cor
Reputatie 1
Beste Stephen,
Nieuwe modem geïnstalleerd en vast internet (en de rest) werkt weer als een tierelier.
Bedankt.
Gr
Cor
Reputatie 8
Badge +16
Beste Stephen,
Nieuwe modem geïnstalleerd en vast internet (en de rest) werkt weer als een tierelier.
Bedankt.
Gr
Cor

Bedankt voor het melden en graag gedaan!

Reageer