beantwoord

Zyxel P2812 config ipadres

• 4 november 2015
  • 2 reacties
  • 306 keer bekeken

Hallo allen,

Ik heb bij mij in de meterkast een ZyXel P2812 hangen. Ik ben gewend dat je deze router kunt configureren door naar het default gateway adres te browsen (192.168.1.254 oid), maar sinds een factory reset is mijn default gateway 82.169.47.254... Een beetje vreemd, en de router reageert niet op dat adres (en ook niet op 192.168.1.254 natuurlijk, ander subnet)..

Iemand een idee hoe ik er toch in kom? Ik moet even wat NAT open zetten.

Daan
icon

Beste antwoord door Stephen 24 november 2015, 20:32

Beste Daan, aangezien een reactie is uitgebleven dan neem ik aan dat het uiteindelijk is gelukt om in te loggen op het modem. Hierbij sluit ik dit topic. Zodra je weer ergens tegenaan loopt dan verneem ik dit graag van je in een nieuw topic.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Hallo Daan, welkom op het forum! Wat vreemd dat je niet meer kunt inloggen op het modem. Kun je nogmaals een factory reset uitvoeren om te kijken of het wel lukt. Ik kijk uit naar jouw reactie.
Reputatie 8
Badge +16
Beste Daan, aangezien een reactie is uitgebleven dan neem ik aan dat het uiteindelijk is gelukt om in te loggen op het modem. Hierbij sluit ik dit topic. Zodra je weer ergens tegenaan loopt dan verneem ik dit graag van je in een nieuw topic.