beantwoord

zyxel p-2812hnu-f1 vertoont kuren.

• 4 december 2014
  • 8 reacties
  • 568 keer bekeken

Sinds een week of twee heeft mijn Zyxel p-2812hnu-f1 modem kuren.
Ik kan niet gebeld worden op mijn thuis telefoon en mijn Wifi is een knipperlicht.

Ik heb (naar mijn weten) alles geprobeerd:

Problemen telefoon:
Modem opnieuw opstarten
Modem resetten
teruggezet op Fabrieks instellingen
Andere telefoons op aangesloten
Ring test.

Wi-Fi problemen:
Andere kanalen ingesteld

alle bovenstaande acties... zonder goed resultaat,

Wat kan het zijn ? Of is mijn modem gewoon stuk (heb ik ook al weer bijna 3 jaar denk ik)

groet
J. Lubbersen
icon

Beste antwoord door Stephen 4 december 2014, 16:53

@Sirjames,

Bedankt voor jouw gegevens. Ik heb je zojuist een nieuw modem verstuurd. Deze zul je binnen enkele dagen ontvangen. Laat je mij weten hoe het nieuwe modem functioneert wanneer je deze hebt ontvangen? Alvast bedankt!

Stephen
Bekijk reactie

8 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Je hebt toch niets aangesloten op een van de USB aansluitingen?
Met de nieuwste software werkten die handige aansluitingen namelijkniet meer. Als je ze niet meer gebruikt werkt alles waarschijnlijk zoals vroeger.
Reputatie 8
Badge +16
@Sirjames,

Wat spijtig dat je problemen ervaart met het Zyxel modem. Goed om te lezen dat je al een paar stappen hebt verricht.
Het lijkt er sterk op dat je modem aan vervanging toe is. Graag ontvang ik je NAW-gegevens in een privébericht. Na ontvangst ben ik je verder van dienst.

Voorlopig is het ook handig om niks aan te sluiten op de USB poorten zoals Sverige terecht heeft opgemerkt. Dat zorgt voor problemen en wellicht dat een nieuwe firmware deze problemen zal verhelpen.

Stephen
Reputatie 8
Badge +16
@Sirjames,

Bedankt voor jouw gegevens. Ik heb je zojuist een nieuw modem verstuurd. Deze zul je binnen enkele dagen ontvangen. Laat je mij weten hoe het nieuwe modem functioneert wanneer je deze hebt ontvangen? Alvast bedankt!

Stephen
Ga ik zeker doen Stephen, thanks voor de no nonsense service !

Groet,

J. Lubbersen
Reputatie 8
Badge +16
@Sirjames,

Graag gedaan! Ik wacht het rustig af. :D

@jojobegi,

Vervelend dat jij ook problemen ervaart. Heb jij ook dezelfde stappen uitgevoerd die Sirjames heeft aangeven?
Zo niet deze alsnog doen. Je kunt ook de stappen die op deze checklist staan aangeven. Ik verneem graag het resultaat van je.

@Ruud1953,

Aangezien het bij jou glasvezel betreft heb ik van jouw reactie een nieuw topic topic gemaakt.

Stephen
Bedankt Stephen, ik had niet in de gaten dat het hier over een niet glasvezel modem ging. 🙂.
Het probleem ligt alleen denk ik niet bij mijn glasvezel modem maar bij mijn Zyxel P-2812HNU netwerk modem.
Net voor ik dit bericht schreef heb ik de Zyxel modem weer moeten resten om de verbinding met internet te herstellen.
Dat was daarbij de 3e keer vandaag. snik :)

Mvg Ruud.
Reputatie 8
Badge +16
@jojobegi,

Ik heb ook van jouw reacties een nieuw [url=https://forum.telfort.nl/internet-netwerk-verbinding-267/problemen-zyxel-modem-46696/index1.html]topic[/urrl] gemaakt.

@Ruud1953,

Geen probleem we gaan er samen uitkomen. :)

Stephen
Reputatie 8
Badge +16
@Sirjames,

Ik zie dat je het modem op zaterdag 6 december hebt ontvangen en deze hebt aangesloten. Nou ben ik heel benieuwd of deze naar behoren functioneert. Ik kijk uit naar jouw reactie. :)

Stephen

Reageer