ZyXEL P-2812HNU-F1 valt sinds okt 2016 regelmatig uit

• 14 november 2016
  • 5 reacties
  • 104 keer bekeken

Al ongeveer 4x heb ik mijn ZyXEL P-2812HNU-F1 moeten resetten, door power aan- en uit te zetten.
Het is ongeveer medio Oktober 2016 begonnen. Ik was in Frankrijk en merkte dat ik niet meer naar huis kon bellen.
Thuis gekomen gereset en alles werkte weer.
Echter steeds vaker valt hij uit.
Op dit moment werkt alleen de telefoon niet meer. Na power down en up zie ik heel even de phone ledjes branden en krijg zelfs kiestoon (!) maar na een paar seconden gaan ze weer uit.
Ik kan dus wel internetten, vandaar dit bericht. Maar dus niet meer bellen en dat is voor de eerste keer want alle andere keren ging dat wel.
Ik heb voordat ik de reset deed de System monitor log gecopieerd, maar kan dat hier kennelijk niet meesturen.
Direct contact met Telfort is kennelijk onmogelijk!

Terwijl ik deze klacht opschrijf zijn de telefoon ledjes weer aangegaan en is er weer telefoon.
Hoe lang moet ik nog doorgaan met alsmaar dat ding uit- en aan te zetten?
En wie leest dit bericht eigenlijk?
Ik ga ervan uit dat Telfort contact met mij opneemt *** *******

EDIT: Nummer verwijderd

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Aangezien je helaas niet meer reageert, ga ik ervan uit dat het probleem reeds verholpen is.
Mocht er alsnog iets zijn wat ik voor jou kan doen, wil je dit laten weten in een nieuw topic?
Dit topic wordt hierbij gesloten.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo aphap, wat vervelend dat het modem steeds uitvalt. Om jouw thuissituatie te kunnen uitsluiten wens ik graag eerst je modem te vervangen. Mocht het probleem daarmee niet zijn opgelost dan zullen wij natuurlijk verder kijken.
In afwachting van jouw reactie zodat ik je een nieuw modem kan toesturen.
Reputatie 8
Badge +17
Op zich hoef je niet richting die winkel omdat je het hier al hebt uitgelegd en webcare Telfort alles meeleest en jou topic vast wel oppakt kun je de reactie ook even afwachten
@Jimny dank voor je antwoord.
Het is volgens mij een externe toestand.
Ik woon in Waterland, de naam zegt het al, een drassige toestand.
Het valt me op dat als het weer eens erg veel heeft geregend dat er dan een storing is.
Er loopt in de straat een zeer oude teerkabel die al talloze manier op z''n frans is gerepareerd.
Deze kabel ligt er al minstens 50 jaar en de grond is is die tijd al een meter gezakt in het veen.
Een teerkabel is niet elastisch, helaas KPN en TELFORT ook niet.
Ik ga vandaag (maandag 14-11-2016) naar een Telfort winkeltje in Amsterdam Noord en lever schriftelijk mijn klacht in. Niet ik maar zij moeten in actie komen!
Reputatie 8
Badge +17
Reset je modem eens door mrt een puntig voorwerp het resetgaatje aan de achterkant 25 seconden in te drukken