beantwoord

ZyXEL P-2812HNU-F1 - Internet valt weg.

• 19 november 2013
  • 6 reacties
  • 1596 keer bekeken

Sinds een week valt om de haverklap mijn internetverbinding eruit. Modem herstarten is dan het enige wat werkt om het weer werkend te krijgen (voor een paar uur). Heeft nu al maandenlang goed gewerkt maar nu is het over met de pret! :(

Modem gereset, bekabeling bekeken (ISRA punt is d.m.v. 15 cm lang kabeltje aangesloten op het modem), firmware versie gecontroleerd.. Ik weet niet meer wat ik moet doen. Lijkt aan de modem te liggen (ZyXEL P-2812HNU-F1)..

Heb veel slechte ervaringen met de telefonische helpdesk, dus bellen schiet niet op. De vorige keer werd de verbinding verbroken omdat de technische afdeling/dienst niet te bereiken was. Heb ook al meerdere keren aangegeven dat ik alles gereset had, maar toch bleef ik het antwoord 'reset alles maar en kijk maar of het weer werkt' krijgen. Maar als het niet anders kan dan ga ik weer bellen!

Ik hoop dat iemand mij op weg kan helpen. Alle hulp is welkom!
icon

Beste antwoord door jimny 19 november 2013, 12:54

Hier moet webcare even naar kijken, je hoeft verder niets te doen die lezen hier altijd mee
Bekijk reactie

6 reacties

Reputatie 8
Badge +18
Wil je het modem nogmaals een harde reset geven door met een puntig voorwerp in het kleine gaatje acherin het modem te drukken gedurende 25 sec.
Wil je het modem nogmaals een harde reset geven door met een puntig voorwerp in het kleine gaatje acherin het modem te drukken gedurende 25 sec.

Hoi Jimny,

(Weer) bedankt voor je reactie! Dit heb ik al meerdere keren geprobeerd en vanochtend ook weer, maar nog steeds bestaat het probleem!

Zal het aan het modem liggen?
Reputatie 8
Badge +18
Hier moet webcare even naar kijken, je hoeft verder niets te doen die lezen hier altijd mee
Badge
@mitchelvdbrink,

Graag ontvang ik in een privébericht jouw postcode en huisnummer, dan ga ik voor je aan slag.

Sebastiaan
Badge
@mitchelvdbrink,

Naar aanleiding van een netwerk analyse en het eerder ingevulde webformulier heb ik je een nieuwe TV ontvanger en modem toegestuurd. Wel zou ik je willen vragen om met de nieuwe bekabeling het nieuwe modem direct op het IS/RA te plaatsen. Volgens onze administratie bij jou in de meterkast.

Sebastiaan
@mitchelvdbrink,

Naar aanleiding van een netwerk analyse en het eerder ingevulde webformulier heb ik je een nieuwe TV ontvanger en modem toegestuurd. Wel zou ik je willen vragen om met de nieuwe bekabeling het nieuwe modem direct op het IS/RA te plaatsen. Volgens onze administratie bij jou in de meterkast.

Sebastiaan

@Sebastiaan,

Bedankt voor de snelle reactie + actie. Ik wacht even af tot ik alles ontvangen heb en dan ga ik aan de slag.

Nogmaals bedankt, ik hoop dat dit alle problemen oplost.

Reageer