beantwoord

ZyXEL P-2812HNU-F1: Internet valt steeds weg

• 7 november 2017
  • 8 reacties
  • 126 keer bekeken

Goedemorgen

Ik heb nu meer dan 5 jaar de modem ZyXEL P-2812HNU-F1 en deze heeft het lang goed gedaan maar de laatste maanden valt regelmatig het internet uit. Het is nu op het punt gekomen dat het internet constant uitvalt.

Mijn vraag is of ik een vervangend modem kan krijgen.
icon

Beste antwoord door Wieger DB 7 november 2017, 16:18

Hoi Stokvisser, welkom op het forum. Ik begrijp dat je internet om de haverklap uitvalt. Dat is niet fijn. De kans is dan inderdaad groot dat je modem zijn beste tijd gehad heeft. Om die reden heb ik een vervangend modem voor je besteld. Die komt zo snel mogelijk jouw kant op. Wil je me laten weten of je vervangende modem stabiel internet geeft?

@jimny, thanks!
Bekijk reactie

8 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Het lijkt er dan inderdaad op de je zyxel aan vervanging toe is, valt het alleen uit via de WIFI of ook bekabeld, webcare Telfort is dan aan zet om eventueel je modem te vervangen
Hallo Jimmy. Beiden vallen weg.
Reputatie 8
Badge +17
Hallo Jimmy. Beiden vallen weg.

Wat je nog kunt doen is het dsl snoertje vernieuwen en voor webcare is het handig om in je profiel je klantnummer en postcode in te vullen
Reputatie 7
Badge +13
Hoi Stokvisser, welkom op het forum. Ik begrijp dat je internet om de haverklap uitvalt. Dat is niet fijn. De kans is dan inderdaad groot dat je modem zijn beste tijd gehad heeft. Om die reden heb ik een vervangend modem voor je besteld. Die komt zo snel mogelijk jouw kant op. Wil je me laten weten of je vervangende modem stabiel internet geeft?

@jimny, thanks!
Hallo Wieger
Dank je wel, ik zal het laten weten.
Ik heb de nieuwe modem snel ontvangen, en tot nu toe werkt het perfect.

Bedankt voor de snelle service.
Reputatie 8
Badge +17
Kijk daar wordt ik nou blij van
Reputatie 7
Badge +13
Bedankt voor je berichtje, Stokvisser. Goed om te horen dat je weer zonder zorgen kan internetten!
Ik ook, jimny. Hier doen we het voor! 😳

Reageer