beantwoord

ZyXEL P-2812HNU-F1 heeft problemen met internet en doet vreemd

• 6 april 2012
  • 30 reacties
  • 11825 keer bekeken

Toon het eerste bericht

30 reacties

Mijn modem Zyxel P2812 HNU (L)  vertoont de volgende kuren: op mijn macbook air en Imac is internet uiterst instabiel, Ligt er voortdurend uit en is alleen met het aan en uit zetten weer aan de praat te krijgen. Nu ligt ook mijn telefoon er al een week uit. Lampjes branden beiden, maar zodra ik bel krijg blijft de loijn dood. Mensen die mij bellen krijgen direct een in gesprek toon. Hen  modem al gereset maar niets helpt.
Ik zie dat er meer mensen zijn die er mee kampen, maar heb nog geen adequate oplossing langs zien komen.. 
hallo Alord,

Check ook even onderstaande topic.
https://forum.telfort.nl/internet-netwerk-and-verbinding-267/probleem-nieuw-zyxel-p2812-modem-28997/#post302943
Tot nu toe blijft het bij mij goed werken maar het is nog even afwachten de komende dagen.
Badge
ik heb deze net een dag en is afgelopennacht al een keer opnieuw opgestart,is dit probleem nog steeds aan de hand want anders stuur ik het terug.
binnen 14 dagen moest ik dat doen mocht ik het niet tevreden zijn.
vraag me ook af waarom ik deze modem moest nemen met het verhogen van me snelheid van 8 mb naar 30 mb
zelfde probleem hebben wij ook.enige oplossing contract opzeggen...............
Reputatie 7
Badge +13
Als je problemen ervaart met je modem zijn er een aantal stappen die je kan doorlopen:

-Controleer de kabels(de DSL-kabel en je internetkabels)
-Zorg ervoor dat de DSL-kabel maximaal 1,5 meter is.
-Reset je modem
-Controleer of het probleem bij één dienst speel(bijvoorbeeld uitsluitend internet of uitsluitend bij TV)
-Gaat het over wifi, volg dan ons wifi-advies

Heeft dit niet gewerkt, vul dan je NAW-gegevens in je profiel in en laat een bericht achter in dit topic met een omschrijving van je probleem. Wij helpen je dan graag verder.

Reageer