beantwoord

Zyxel p-2812hnu-f1 doet het ineens niet

• 27 maart 2016
  • 10 reacties
  • 192 keer bekeken

Beste forumleden,

Ik ben zojuist terug gekomen van een week vakantie en nu blijk ik geen internet te hebben (zowel wifi als kabel) ik heb de reset zoals op dit forum op verschillende plekken staat geprobeerd zonder resultaat.

De Power knop staat aan (soms geen lampje maar staat hij toch aan)
DSL staat er niet altijd
Ethernet geeft hij wel een groen lampje
Verder niets

Ik kan ook niet naar mijn router instellingen om te kijken wat er is. Kan iemand mij aub helpen want ik heb het echt nodig.

Bedankt alvast!
icon

Beste antwoord door Stephen 29 maart 2016, 20:33

@Edemoor, @MeiBro,

Welkom op het forum! Indien jullie nog steeds geen gebruik kunnen maken van de diensten dan ontvang ik graag jullie naw-gegevens in een privébericht. Bij voorbaat dank!
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 8
Badge +9

Ik kan ook niet naar mijn router instellingen om te kijken wat er is.

Ook niet met een aangesloten kabel..?
Nee, ik heb dat 192. enz gedaan maar dan zegt hij dat ik geen internetverbinding heb
Reputatie 8
Badge +9
Is de modemreset wel helemaal goed gegaan, vraag ik me af..?
Probeer het nog eens, en hou de resetbutton dan echt ongeveer 25 seconden ingedrukt totdat de modem zichzelf uitschakelt en weer opstart.
Geef hem dan nog een paar minuten om volledig te initialiseren.
Als ik de restknop inhoud (minimaal 30 sec) gebeurt er niks. Ik zie geen lampjes uitgaan of iets
Reputatie 8
Badge +9
Ga er dan maar vanuit dat deze modem niet meer functioneert zoals het hoort en vervangen dient te worden.
Dat kan helaas pas vanaf a.s. dinsdag i.v.m. de paasdagen.

Heb je niet een reservemodem staan die geschikt is voor VDSL en nu voor nood kan aansluiten..?
Als ik de kabel in mijn laptop stop vind hij hem wel maar kan hij geen verbinding maken. Het lampje internet brand ook niet
Reputatie 8
Badge +9
Als ik de kabel in mijn laptop stop vind hij hem wel maar kan hij geen verbinding maken. Het lampje internet brand ook niet
Het niet branden van het internetlampje kan wijzen op een netwerkstoring, maar er worden geen (grote) storingen gemeldt momenteel.
Het zou dan om een lokale storing kunnen gaan.

Maar aangezien de modem zelf ook niet meer correct lijkt te werken, za het toch even wachten worden tot Telfort je kan helpen.
Hier hetzelfde, resetknop meer dan 30sec ingedrukt, maar geen modem-reset. Al sinds gisteren geen internet+tv+bellen...
Mijn vrouw kon niet bellen met 0900-nrs, ik was op een festival en nu is het al weer 17u geweest en is de helpdesk gesloten...lang leve Telfort-service 😞
Je krijgt (niet) waar je voor betaald
Hopelijk een algehewl probleem. Denk ook niet dat ze vandaag open waren ivm pasen. Ik ga morgen ochtend gelijk bellen iig
Reputatie 8
Badge +7
@Edemoor, @MeiBro,

Welkom op het forum! Indien jullie nog steeds geen gebruik kunnen maken van de diensten dan ontvang ik graag jullie naw-gegevens in een privébericht. Bij voorbaat dank!