ZyXEL P-2812 problemen

• 9 september 2016
  • 2 reacties
  • 116 keer bekeken

Ik heb een ZyXEL P-2812, ik ervaar veel wifi problemen en ook problemen met bekabelde internet, vooral snelheid en stabiliteit. Ik weet dat mijn modem inmiddels behoorlijk verouderd is en gezien ik alle stappen die mij werden aangeboden door uw klantenservice en technische dienst heb geprobeerd en ik geen verbetering ervaar (Bijv. Uitzetten, resetten, kabels vervangen, instellingen wijzigen, firmware opnieuw installeren, enz.) Vroeg ik mij af of een nieuwere modem oplossing zou bieden?

Bovendien is mijn vriendin een nieuwere klant bij Telfort, zij heeft een nieuwere modem, namelijk: Xperia box V8 en ervaart geen van de problemen die ik ervaar, zij woont in dezelfde straat.

Ik hoor graag van u wat u hiervan vindt.

Met vriendelijke groet,
Bryan Koppe

2 reacties

Badge +1
Welkom op ons forum Bryan! Ik ben ook bang dat de ZyXEL toe is aan pensioen! :8

Stuur me alsjeblieft een privébericht met hierin je postcode en huisnummer. Na ontvangst laat ik een Experia Box verzendklaar maken! Bedankt alvast!
Reputatie 8
Met de stappen die je al hebt gedaan lijkt me inderdaad dat die ZyXEL zijn langste tijd gehad heeft.
Voor alle zekerheid zou je als test de Experia Box van je vriendin even bij jou kunnen aanprikken, en zien wat die doet.
(Wel even resetten bij aansluiten).

Reageer