beantwoord

Zyxel P-2601HN-F1 terugsturen of niet?

• 22 november 2016
  • 5 reacties
  • 380 keer bekeken

Hallo Telfort,

Wij hebben een nieuw modem gekregen, namelijk de Zyxel P-2812HNU-F1 in verband met een verandering in het telefonienetwerk van Telfort, in ieder geval dat stond in de brief. Na wat gepruts het nieuwe modem eindelijk aan de gang gekregen.

Nu staat er in de bijgeleverde brief dat je het oude modem retour moet sturen anders zou er 49 euro restwaarde in rekening gebracht worden, dat willen we natuurlijk niet. Nu las ik hier in een sticky topic dat je alleen het oude modem retour moet sturen als het ging om de Arcadyan Experia Box V8 en ZyXEL P-2812HNU-F1.

Dus vandaar mijn verwarring, moet ik de Zyxel P-2601HN-F1 nou wel of niet terugsturen. Ik zelf zou het modem liever houden als backup, want hoewel telefonie er niet meer op werkt, werkt het internet er wel prima op. Maar natuurlijk is me dat geen 49 euro waard.

Dus nogmaals, moet ik de Zyxel P-2601HN-F1 nou wel of niet terugsturen? ( en als dat wel zo is, moet de stroomadapter er dan ook bij of niet?)

Mvg
icon

Beste antwoord door Stephen 23 november 2016, 17:06

Dit modem hoeft niet teruggestuurd te worden volgens mij, maar ik ben niet van Telfort dus hang mij er niet aan op
Hierbij bevestig ik de reactie van jimny. De Zyxel P-2601HN-F1 hoef je niet terug te sturen.

@jimny,

Bedankt!
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

5 reacties

Iemand?
Reputatie 8
Badge +17
Dit modem hoeft niet teruggestuurd te worden volgens mij, maar ik ben niet van Telfort dus hang mij er niet aan op
Ja iemand van Telfort graag die dit wil bevestigen? Toch bedankt iig jimny.
Reputatie 8
Badge +16
Hierbij bevestig ik de reactie van jimny. De Zyxel P-2601HN-F1 hoef je niet terug te sturen.

@jimny,

Bedankt!
Okay bedankt voor de bevestiging Stephen, dan is het duidelijk.