beantwoord

Zyxel modem; WiFi valt weg

• 1 december 2018
  • 5 reacties
  • 34 keer bekeken

Reputatie 1
Mijn zyxel modem laat hetzelfde beeld zien. Regelmatig moet het modem reset worden. We hebben dit modem al vele jaren en dit probleem is er sinds een jaar zo nu en dan maar wordt laatste weken steeds erger. Kan nu niet meer van huis uit skypen voor mijn werk en zou daarom graag een nieuw modem ontvangen.

Admin: reacties afgesplitst van dit topic
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 3 december 2018, 14:07

Hoi A stijfs, ik heb het opgemerkt hoor. 🙂 Ik hoor het vaker dat na jaren trouwe dienst de WiFi van de Zyxel minder wordt helaas. Ik heb er dan ook voor gekozen om meteen een nieuw modem op te sturen. Binnen enkele dagen zul je deze thuis ontvangen. 🙂
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +12
Hoi A stijfs, ik heb het opgemerkt hoor. 🙂 Ik hoor het vaker dat na jaren trouwe dienst de WiFi van de Zyxel minder wordt helaas. Ik heb er dan ook voor gekozen om meteen een nieuw modem op te sturen. Binnen enkele dagen zul je deze thuis ontvangen. 🙂
Reputatie 8
Badge +11
Ja hoor, komt best goed zodra Telfort aan je vraag toe is. Staan je klantnummer en/of postcode en huisnummer al in je profiel? Dan weten ze meteen om welke aansluiting het gaat.
Zelf vragen verplaatsen kunnen we niet. Als de moderators dat nodig vinden doen ze dat voor de klanten.
Reputatie 1
Verplaatsen lukt mij niet. Heb het hierbij gezet omdat het lijkt op bovenstaande probleem. Ben zelf niet zo handig met het juist benoemen dus ik hoop dat ik zo ook wordt geholpen.
Reputatie 8
Badge +11
Het is beter een nieuw topic te starten, hoewel ik begrijp dat je inhaakt.
Reputatie 1
Weet trouwens niet of ik een nieuw topic moet starten of dat het nu goed komt.....

Reageer