beantwoord

Zyxel modem werkt niet meer goed

• 25 juni 2018
  • 7 reacties
  • 156 keer bekeken

Reputatie 1
Ik heb nu circa 5 jaar een Zyxel modem (model P2812HNU-F1). De laatste maanden gaat het slecht met de modem. Circa 3 keer per dag is er geen internet meer en moet ik de modem uitzetten en weer aan. De modem is dan ook erg warm. Als internet het wel doet, komt het WiFi bereik niet meer verder dan een paar meter.

Ik heb het idee dat de modem zijn mooiste tijd gehad heeft. Het is vervelend om steeds te moeten herstarten. Is het mogelijk om een vervangende modem te ontvangen?
icon

Beste antwoord door Stephen 25 juni 2018, 14:13

Hallo j.vanaerle, welkom op het forum! Ik stuur je een nieuw modem zodat je huidig modem eindelijk met pensioen kan.
Het nieuwe modem kun je morgen al verwachten. Ik hoor dan graag van je hoe deze functioneert.
Bekijk reactie

7 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Dat zou geen probleem moeten opleveren. Webcare leest mee en pakt je vraag op zodra je topic aan de beurt is. Zorg alvast dat je klantnummer in je profiel staat.
Je kunt i.p.v. uit en weer aan nog een harde reset proberen, maar ik denk dat je modem gewoon met pensioen wil.
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/modem-resetten.htm
Reputatie 1
Hi GJC,

De modem heeft al zoveel harde resetten gehad de afgelopen jaren. Ik ben het met je eens, hij is toe aan een welverdiende lange rust 😉
Reputatie 8
Badge +11
Gaat vast goedkomen 🙂
Reputatie 8
Badge +16
Hallo j.vanaerle, welkom op het forum! Ik stuur je een nieuw modem zodat je huidig modem eindelijk met pensioen kan.
Het nieuwe modem kun je morgen al verwachten. Ik hoor dan graag van je hoe deze functioneert.
Reputatie 1
Super, Stephen!

Ik beloof een waardig afscheid voor de oude modem ;-)
Ik laat weten hoe de nieuwe functioneert.

Thanks!
Reputatie 1
Hi Stephen,

De nieuwe modem doet het prima!
Bedankt voor de snelle afhandeling en hulp!

Groeten,
John
Reputatie 3
Badge +8
Hi j.vanaerle,

Dank je wel dat je even een terugkoppeling geeft 🙂 Fijn om te horen dat het werkt!

Reageer