beantwoord

Zyxel modem werkt niet meer

• 18 augustus 2019
  • 7 reacties
  • 152 keer bekeken

Reputatie 1
We hebben al een aantal maanden last van een haperende internetverbinding, waarbij we het Zyxel modem (P-2812HNU-F1) geregeld aan/uit moesten zetten. Nu geeft deze geheel geen signaal meer door. Kan het zijn dat dit modem vervangen dient te worden. Graag snel een reactie, want we zitten nu geheel zonder internet.

Admin: Titel van je topic aangevuld i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 21 augustus 2019, 09:26

Hallo,

Het nieuwe modem is aangekomen en we zijn weer (constant) online!

Dank,

Sylvia

Hoi Sylvia, fijn dat je 't nieuwe modem ontvangen hebt en dat alles weer goed werkt! Graag gedaan en je weet ons te vinden als we iets voor je kunnen doen 🙂
Bekijk reactie

7 reacties

Reputatie 8
Heb je ook al eens een "reset" uitgevoerd??

Vul onder je forum-profiel in het juiste veld alvast je klantnummer in,
bij "Extra informatie" - Postcode, huisnr. + naam op wiens contract je abonnement staat.
(Afgeschermde velden die alleen zichtbaar zijn voor Telfort en jezelf).

Zodat het snel door webcare kan worden opgepakt.
Reputatie 1
Beste Babylonia,
Ik heb inderdaad ook al de harde reset uitgevoerd.
Ik heb de gevraagde informatie aangevuld in mijn profiel.
Hartelijke groeten,
Sylvia
Reputatie 8
Badge +11
@fedorensylvia Goedemorgen Sylvia, ik lees in je berichtje dat het Zyxel modem het al een tijdje niet lekker meer deed, maar nu helemaal niet meer werkt. Dat is niet fijn. Ik zie dat je ook de tips van Babylonia geprobeerd hebt, jammer dat het geen verschil maakt. Ik help je graag verder om dit op te lossen.

Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat je verbinding het inmiddels wel weer doet, klopt dat? Dat zou fijn zijn, dan zit je niet helemaal zonder verbinding. Het lijkt me uit voorzorg toch goed dat we het modem vervangen, aangezien dit al een vrij oud modem is en ook omdat je al vaker last van storingen hebt gehad. Daarom heb ik een nieuwe voor je aangevraagd, deze ontvang je binnen ongeveer twee werkdagen thuis 🙂 Zo gauw je deze ontvangen en aangesloten hebt, kan je het oude modem gratis retour sturen.

Laat je weten of alles is gelukt?
Reputatie 1
Beste Alexandra,
Gisteravond werkte het modem weer een uurtje. Deze ochtend wordt het modem wel gezien, maar lukt het niet om verbinding aan te gaan en zitten we weer zonder WIFI.
Fijn dat er een nieuw modem onderweg is. We zullen laten weten wanneer we weer online zijn.
Reputatie 8
Badge +11
@fedorensylvia Hi Sylvia, dan zit het probleem inderdaad echt in het modem. Ik verwacht dat je de nieuwe vandaag of morgen ontvangt, en dat het daarmee opgelost is 🙂 Ik hoor het wel van je!
Reputatie 1
Hallo,
Dank,
Sylvia
Reputatie 8
Badge +11
Hallo,
Dank,
Sylvia

Hoi Sylvia, fijn dat je 't nieuwe modem ontvangen hebt en dat alles weer goed werkt! Graag gedaan en je weet ons te vinden als we iets voor je kunnen doen 🙂

Reageer