ZyXEL modem werkt ineens niet meer

• 4 april 2016
  • 4 reacties
  • 247 keer bekeken

Afgelopen weekend schrok ik toen bleek dat mijn internet aansluiting niet meer werkte. Na enkele resets, zelfs een dag uitgezet, Telfort klantenservice gebeld. Na minuten in de wacht te hebben gestaan, werd ik geholpen door een arrogante medewerker. In plaats van mijn verhaal aan te horen, moest ik maar resetten en hing op. Ik moest t zelf maar uitzoeken. Gefrusteerd nogmaals gereset, geen verbetering. Nu doet zelfs de bekabelde internet verbinding niks meer. Weer naar de klantenservice gebeld. Alleen maar in de wacht gestaan, de verbinding werd zomaar verbroken.
Ik wens gewoon een vervangende modem, zonder al dat gezeik en gedoe met de klantenservice. Iemand misschien een idee?

4 reacties

Je hebt je modem goed gereset? (20 sec puntig voorwerp in gaatje aan achterzijde)
Zo ja, even wachten tot webcare dit oppakt.
Reputatie 8
Badge +2
Hi KvHove! Welkom op het Telfort forum! Wat bijzonder dat het modem ineens overleden lijkt te zijn. Indien dit inderdaad het geval is, dan dient deze simpelweg vervangen te worden voor een nieuwe. Als je jouw naw-gegevens en 06-nummer kenbaar maakt in een privébericht, dan ga ik kijken wat ik voor je kan betekenen. Bedankt voor je geduld!
@nelly jacoba,

Dank je!
Reputatie 8
Badge +2
Hi KvHove!

Bedankt voor het bericht. Ook ik zie dat het modem niet echt lekker werkt. Aangezien je al meerdere problemen hebt ervaren met het exemplaar ga ik hem bij dezen vervangen voor een nieuwe. Meestal wordt deze binnen enkele dagen bij jou bezorgd door PostNL. Laat je het me weten als hij binnen is?

Dank je vriendelijk! 🙂
Dank je wel, Michael. Zo gauw hij binnen is, hoor je t! 🙂

Reageer