beantwoord

Zyxel modem vervangen

  • 2 december 2017
  • 12 reacties
  • 830 keer bekeken

Goedemiddag. De verbinding is slecht en traag van onze Zyxel modem. Moet hem regelmatig resetten.
Hij is inmiddels al weer +/- 10 jaar oud.
Zal het helpen als we een nieuwe aanvragen?

Admin: onderwerp gewijzigd i.v.m. vindbaarheid.
icon

Beste antwoord door jimny 8 december 2017, 05:07

Neem onderstaande link even door, daar kun je lezen hoe je de huidige software kunt vernieuwen en de ontvanger terug kunt zetten naar de fabrieksinstelling



https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/reset-de-tvontvanger.htm
Bekijk reactie

12 reacties

Webcare is er op werkdagen.
Er zijn heel wat Zyxels waarvan de wifi het aan het begeven is.
Wordt even wachten tot webcare je topic oppakt.
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Gossee, welkom op het forum en hier ben ik 🙂. Wil je je profiel aanvullen? Dan stuur ik je een ander modem op. Geef je me een seintje zodra je dat gedaan hebt?
Ha Cindy,

Ik heb mn profiel aangevuld, als je nog meer info wil hoor ik het wel.

Gr
Gossee
Reputatie 6
Badge +7
Helemaal goed. Ik heb zojuist een nieuw modem voor je besteld. Die komt je kant op en met 2 werkdagen heb je die in huis. Laat je weten of het daarmee weer goed werkt allemaal?
bedankt, je hoort van mij
Het modem is binnen en doet het, alleen Netflix en Sonos nog niet..
Heb je een tip hoe ik dit kan zo makkelijk mogelijk kan oplossen?
Reputatie 8
Badge +17
Welke tv ontvanger heb je precies
HMB2260 V2
Reputatie 8
Badge +17
Neem onderstaande link even door, daar kun je lezen hoe je de huidige software kunt vernieuwen en de ontvanger terug kunt zetten naar de fabrieksinstelling



https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/reset-de-tvontvanger.htm
Het is gelukt, dank je!
Reputatie 8
Badge +17
Het is gelukt, dank je!

Graag gedaan
Reputatie 6
Badge +7
Dat is fijn 🙂. Bedankt voor je hulp Jimny!

Reageer