beantwoord

Zyxel modem toesturen

• 20 juli 2015
  • 8 reacties
  • 747 keer bekeken

Reputatie 1
Beste webcare team,

Mijn eigen oude zyxel modem heeft het begeven. Daarna heb ik een paar dagen met een geleende Arcadyan gewerkt. Ik gebruik VPN erg vaak omdat ik thuis werk. Ook het inloggen op onze telefooncentrale gaat via vpn. Echter valt met deze Arcadyan de vpn verbinding om de zoveel tijd uit. Dit is erg vervelend als je RDP sessie telkens uitvalt of midden in een telefoongesprek zit. Met mijn oude Zyxel ging dit prima.

Ik heb toen de klantenservice gebeld en de medewerker heeft mij toegezegd dat er een Zyxel opgestuurd zou worden.Helaas bemerkte ik dat in het pakket gewoon een Arcadyan in zat. Vandaag weer even gebeld met de vraag of er een Zyxel opgestuurd kan worden. Echter deze medewerker wilde alleen een Zyxel sturen als ik mijn contract voor een jaar verleng. Daar ging ik dus niet mee akkoord, want mijn Zyxel modem werkte prima en ik vind het niet netjes dat men daar de voorwaarde aan koppelt om je contract te verlengen.

Mijn vraag dan ook is of het webcare team mij een modem wil opsturen
icon

Beste antwoord door Fiek 24 juli 2015, 17:58

Het nieuwe modem heb inmiddels aangesloten zie ik, Fiek. Wat vind je ervan? Ben erg benieuwd naar de status. Wellicht ten overvloede, maar de Arcadyan mag je terugsturen naar het onderstaande adres:

BNS Data Logistics
O.v.v. retournummer [klantnummer]
Antwoordnummer 42
4100 VP Vianen

:)

Draait weer als een zonnetje, ook de VPN. Adressticker heb ik uit het pakket gehaald met de arcadyan
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 8
Badge +16
@Fiek,

Het Zyxel modem schijnt beter te kunnen werken met een VPN verbinding. En natuurlijk zou ik graag zien dat je verlengt maar als jou een Zyxel is toegezegd dan hoor je ook een Zyxel te ontvangen. Zojuist heb ik je dit modem toegestuurd. Ik verneem graag van je wanneer je deze hebt ontvangen. Het Arcadyan modem ontvangen wij graag retour. :)

Stephen
Reputatie 1
@Fiek,

Het Zyxel modem schijnt beter te kunnen werken met een VPN verbinding. En natuurlijk zou ik graag zien dat je verlengt maar als jou een Zyxel is toegezegd dan hoor je ook een Zyxel te ontvangen. Zojuist heb ik je dit modem toegestuurd. Ik verneem graag van je wanneer je deze hebt ontvangen. Het Arcadyan modem ontvangen wij graag retour. :)

Stephen

Mijn dank is groot. Uiteraard zal ik de Arcadyan z.s.m opsturen
Reputatie 8
Badge +2
Het nieuwe modem heb inmiddels aangesloten zie ik, Fiek. Wat vind je ervan? Ben erg benieuwd naar de status. Wellicht ten overvloede, maar de Arcadyan mag je terugsturen naar het onderstaande adres:

BNS Data Logistics
Antwoordnummer 42
4100 VP Vianen

🙂
Badge
Michael, ik reageer toch ff hier en niet in mijn eigen topic... Ik zie dat Fien 2 dagen geleden Zyxel modem kreeg toegestuurd en ontvangen heeft, Henk/Stephen heeft naar mij een modem afgelopen maandag gestuurd (Henk zei nog dat ik deze woensdag waarschijnlijk zou ontvangen), maar ik heb tot op heden niks binnen. Is er een track&trace om te zien of het naar het juiste adres is verscheept en waar het ding nu ligt?
Reputatie 8
Badge +2
Ik heb je letterlijk één minuut geleden van een verlossende reactie voorzien in het andere topic, Martijn. 😉
Reputatie 1

BNS Data Logistics
Antwoordnummer 42
4100 VP Vianen

:)

Draait weer als een zonnetje, ook de VPN. Adressticker heb ik uit het pakket gehaald met de arcadyan
Reputatie 8
Badge +2
Heel fijn om te lezen, lekker tunnelen en versleutelde informatie versturen! Geniet ervan. Modem zien we tegemoet. Fijn weekend hè!
Reputatie 1
Heel fijn om te lezen, lekker tunnelen en versleutelde informatie versturen! Geniet ervan. Modem zien we tegemoet. Fijn weekend hè!

Thnx..:D.De defecte zyxel en de arcadyan zijn inmiddels onderweg naar BNS.