beantwoord

Zyxel modem/router defect P-2812-HNU F1

• 22 november 2017
  • 4 reacties
  • 79 keer bekeken

Badge
Dinsdag 7 November had ik geen internet meer, op de Zyxel branden 2 rode leds Power - Internet en er was een brandlucht in de hoek waar het modem staat. Na enig controle , herstarten en resetten bleek het modem defect te zijn en de brand lucht kwam uit het modem. Blij dat er verder geen schade was.
Wel had ik nog een gebruikt modem , dat ik een jaar geleden eens via marktplaats had gekocht...dit modem aangesloten en het werkte weer.

Gaarne had ik weer een werkend modem toegestuurd gekregen...

Bart.
icon

Beste antwoord door Stephen 22 november 2017, 16:30

Hallo Bart, wat vervelend dat je modem het heeft begeven.
Een nieuw modem wordt klaargemaakt voor verzending. Deze ontvang je binnen enkele dagen.
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Zorg dat je profiel compleet is ingevuld. Zodra webcare aan je topic toe is zullen ze reageren.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Bart, wat vervelend dat je modem het heeft begeven.
Een nieuw modem wordt klaargemaakt voor verzending. Deze ontvang je binnen enkele dagen.
Badge
Bedankt Stephen, Experia Box vanmiddag ontvangen... aansluiten .. beetje lokaal instellen.. klaar
Weer bedankt voor de snelle service ...
Als alleen de snelheid weer naar 25,6 Mbps gaat zoals ik verleden jaar en begin dit jaar had, ben ik weer dik tevreden. Nu is het 22 Mbps..

Groet,

Bart.
Reputatie 8
Badge +16
Bedankt voor het melden Bart! Laten we de modem even de gelegenheid geven om op snelheid te komen. Ik ga ervan uit dat dit ongeveer een weekje zal duren.

Reageer