beantwoord

Zyxel modem problemen

  • 7 augustus 2019
  • 5 reacties
  • 106 keer bekeken

Reputatie 1
Goedenavond,

Al geruime tijd hebben we problemen met het Zyxel modem. De Wifi valt regelmatig uit en ook tv kijken geeft soms problemen. Na resetten van het modem gaat het weer een tijdje goed.
Sinds gisteren geeft de vaste telefonie problemen. We krijgen nog wel binnenkomende gesprekken maar we kunnen zelf niet meer naar buiten bellen. Resetten verhelpt dit probleem niet.
Is het modem misschien aan vervanging toe?

Vriendelijke groet,

Gerrit
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 8 augustus 2019, 08:12

Hoi @Gerritth, dit lijkt inderdaad op een gevalletje pensioen voor het modem. Ik heb dan ook een nieuwe voor je aangevraagd. Deze ontvang je binnen twee werkdagen thuis.

Ik ben heel erg benieuwd hoe deze werkt. Ik hoor graag van je.
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Vul in het forum profiel je pc en huisnummer in dan ziet webcare Telfort wie je bent, ik ga er vanuit dat je Zyxel modem zowat is overleden, m.i. tijd voor een nieuw modem
Reputatie 1
Postcode en huisnummer staan al in mijn profiel.

Vriendelijke groet,
Gerrit
Reputatie 8
Badge +11
Hoi @Gerritth, dit lijkt inderdaad op een gevalletje pensioen voor het modem. Ik heb dan ook een nieuwe voor je aangevraagd. Deze ontvang je binnen twee werkdagen thuis.

Ik ben heel erg benieuwd hoe deze werkt. Ik hoor graag van je.
Reputatie 1
Nieuwe modem ontvangen en geïnstalleerd op 10 augustus. Alles werkt naar behoren, ook de vaste telefoon.
Tot nu toe geen problemen meer gehad.
Dank voor de uitstekende en snelle service!

Vriendelijke groet,
Gerrit
Reputatie 8
Badge +11
Dat is helemaal wat ik graag wilde lezen. 🙂

Mocht er nog weer eens iets zijn, laat het dan vooral weten.

Reageer