beantwoord

Zyxel modem loopt op z'n eindje

Toon het eerste bericht

29 reacties

De V8 doet het prima, ook op een vvdsl lijn.
https://forum.telfort.nl/internet-267/welk-modem-krijg-je-bij-telfort-69350
Reputatie 4
Badge +10
Goedemorgen arb7, bedankt voor je bericht! Fijn dat je verbinding er tot op heden goed uitziet. Op afstand zie ik dat het wisselen van de aderpaar heeft geholpen en je verbinding stabiel is. Ik verwacht daarom dat het is opgelost 😳. Wat betreft het eerste, dit heb ik uitgezocht en is niet waar. Een V8 werkt net zo goed i.c.m. de type verbinding als de V10. Om verwarring bij andere klanten te voorkomen heb ik dit ook met de monteurs gedeeld. Wat betreft het tweede, aangezien je verbinding de afgelopen tijd niet optimaal was kan ik je een maand abonnementskosten vergoeden. Mocht je dit willen, dan zorg ik ervoor dat het wordt overgemaakt!
Badge
Goedemorgen Deborah, we zijn nu een week verder, zonder 1 hapering 😀 blij dat het nu voorbij lijkt te zijn!

Bedankt voor je aanbod, dit nemen we graag aan. Uiteindelijk heeft Telfort het netjes opgelost.
Reputatie 4
Badge +10
Dat klinkt als een verademing een week zonder haperingen. Denk ook dat het voorbij is. Oke, ik heb het bedrag overgemaakt! Je ontvangt binnen 2 weken op je rekening. Mocht je in de toekomst weer hulp nodig hebben, dan kun je je vraag weer in een topic stellen 😳.

Reageer