beantwoord

ZyXEL modem kapot

  • 10 augustus 2019
  • 5 reacties
  • 150 keer bekeken

Reputatie 1
Ik heb sterk het vermoeden dat mijn Zyxel modem kapot is. Geen internet, tv en vast bellen. Zelfs bij een reset van meer dan 30 sec gaan de lampjes niet uit. De status van de lampjes verandert niet (veel rode lampjes). Graag ontvang ik zsm een nieuw modem van u. Alvast hartelijk dank.

Met vriendelijke groet,

GLPG32

Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid.
icon

Beste antwoord door GLPG32 12 augustus 2019, 10:21

Heb inmiddels contact gehad met Telfort. Ze sturen een nieuw modem en hopelijk werkt alles morgenavond weer.
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 6
Badge +9
Ah, kijk. Dat is goed nieuws, @GLPG32. 😄 Mooi dat alles weer werkt.
Reputatie 1
Opgelost! Met nieuw modem werkt alles weer.
Reputatie 6
Badge +9
Dag @GLPG32. Van harte welkom hier. Ik lees dat je inmiddels via een andere weg contact hebt gehad en er een nieuw modem jouw kant op komt. Ik ga ervan uit dat je dan weer verbinding hebt! ☺ Mocht dat onverhoopt niet zo zijn, dan weet je ons te vinden.
Reputatie 1
Heb inmiddels contact gehad met Telfort. Ze sturen een nieuw modem en hopelijk werkt alles morgenavond weer.
Reputatie 8
Dat vermoeden heb ik ook. Die modellen hebben hun langste tijd gehad.
Na het weekend zal webcare dit wel oppakken en je een nieuwe modem/router sturen.

Vul onder je forum-profiel in het juiste veld alvast je klantnummer in,
bij "Extra informatie" - Postcode, huisnr. + naam op wiens contract je abonnement staat.
(Afgeschermde velden die alleen zichtbaar zijn voor Telfort en jezelf).

Reageer