Zyxel modem is op :-(

• 3 oktober 2016
  • 1 reactie
  • 346 keer bekeken

Reputatie 1
Om de haverklap gaat het zyxel modem herstarten.
Daarom ook begin september contact op genomen met telfort. Ook omdat mijn verbinding niet het maximale uit het abonnement haalde. Het bleek dat ik nog op de oude snelheid stond. Daarom ook begin september over gegaan op contract verlenging. Maar dat is nu nog steeds niet rond. Heb ook geen idee wanneer dat nou wel eens gaat gebeuren. In de Portal staat niets. Wel een mail gehad met bevestiging. Maar geen datum. Ik had wel gehoopt dat dit wat sneller zou kunnen gebeuren als een nieuwe klant, maar daar heb ik mij blijkbaar in vergist. Terugkoppeling is erg mager en ruim onvoldoende.
Had in ieder geval gehoopt dat nieuwe modem iets sneller zou kunnen komen. Nu is een avondje tv kijken niet altijd leuk.

1 reactie

Reputatie 8
Badge +2
Hi WBakker,

Ik kan me indenken dat het ideale tv-kijk avondje er anders uit ziet. Voor zover ik kan zien wordt de verbinding volledig omgezet op 07-10. Je mag er vanuit gaan dat de nieuwe snelheid dan actief is. Ik heb er, los van deze wijziging, voor gezorgd dat je een nieuw modem toegestuurd krijgt. Ik verwacht dat je hem deze week kunt verwelkomen.

Wil je het mij laten weten als hij binnen is? Dank je wel!

Reageer