beantwoord

Zyxel modem hapert

• 18 januari 2017
  • 5 reacties
  • 326 keer bekeken

Ik loop al maanden te stoeien met mn Zyxel modem. Hij valt op ongewenste momenten uit. BIjvoorbeeld als je Spotify zit te luisteren. Of als je hard voor de baas thuis zit over te werken en je niet meer bij je files op de server op het werk kan komen. Vaak de modem gereset, door stekker er uit en lang wachten of door met een prikker de modem te resetten. Zelfs nog een tijdje geleden op een ander wifi kanaal laten zetten.
Moet mijn modem niet eens vervangen worden?
Groet ,
Burgjong.
icon

Beste antwoord door Michael 20 januari 2017, 17:02

Hoi burgjong,

Jammer dat het modem niet meer lekker werkt. Zeker als je het voor thuiswerken gebruikt, is dit zeer frustrerend. Ik heb hem, mede ook omdat het (voor mij zichtbaar) resetten en het aanpassen van het WiFi-kanaal niet voor een oplossing zorgt, direct voor je vervangen. Deze wordt naar verwachting begin volgende week bij je afgeleverd. Laat je het weten wat het resultaat is nadat je hem hebt aangesloten?

Zie uit naar je reactie.

@Enterprise,

Topper! Dank je.
Bekijk reactie

5 reacties

Oja ik heb een Zyxel P-2812HNU-F1
Reputatie 8
Badge +19
Valt de hele verbinding uit of alleen de wifi..?
TV doet het nog maar wifi niet meer.
Reputatie 8
Badge +19
TV doet het nog maar wifi niet meer.
Als het wijzigen van het wifikanaal ook geen verbetering geeft dan lijkt de modem inderdaad aan vervanging toe.
Reputatie 8
Badge +2
Hoi burgjong,

Jammer dat het modem niet meer lekker werkt. Zeker als je het voor thuiswerken gebruikt, is dit zeer frustrerend. Ik heb hem, mede ook omdat het (voor mij zichtbaar) resetten en het aanpassen van het WiFi-kanaal niet voor een oplossing zorgt, direct voor je vervangen. Deze wordt naar verwachting begin volgende week bij je afgeleverd. Laat je het weten wat het resultaat is nadat je hem hebt aangesloten?

Zie uit naar je reactie.

@Enterprise,

Topper! Dank je.

Reageer