beantwoord

Zyxel modem geeft steeds vaker problemen

• 6 december 2018
  • 5 reacties
  • 217 keer bekeken

Goedendag,
ik heb sinds ik mijn abonnement heb een modem van Zy Private die de laatste tijd niet stabiel internet geeft.
Wifi valt vaak weg en Telfort tv blijft soms hangen.
moet vaak het modem resetten en geeft frustratie tijdens het thuiswerken.

is dit op te lossen?

gr
Demi

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 10 december 2018, 18:15

Bedankt voor het aanpassen van het profiel. Ik ben er mee aan de slag geweest en ik heb je een nieuw modem opgestuurd. Binnen twee werkdagen zul je deze thuis ontvangen. Ik hoor graag of deze beter werkt.
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +12
Hoi deminocera, ik begrijp dat jouw verbinding niet meer is zoal je verwacht. Je moet vaak resetten om weer een fatsoenlijke verbinding te krijgen voor even. Ik begrijp heel goed dat het irritant is en voor frustratie kan zorgen. Ik begrijp dat het om een Zyxel modem gaat. Vermoedelijk heeft deze zijn beste tijd gehad. Dat wil ik graag voor je bekijken. Zou je jouw Forumprofiel willen voorzien van jouw postcode + huisnummer? Ik zie graag hier een reactie als je dat gedaan hebt, dan ga ik voor je aan de slag.
Goedemorgen,
Bedankt voor de snelle reactie , ik heb mijn postcode en huis nummer in mijn profiel aangepast.
Reputatie 8
Badge +12
Bedankt voor het aanpassen van het profiel. Ik ben er mee aan de slag geweest en ik heb je een nieuw modem opgestuurd. Binnen twee werkdagen zul je deze thuis ontvangen. Ik hoor graag of deze beter werkt.
Avond,

Modem is ontvangen en aangesloten merk wel een wezenlijk verschil vooral met wifi , gaat een stuk sneller.

Heb ik nog wel een andere vraag: ik heb nu een alles in 1 pakket maar met een internet snelheid van 40 mb eb ik zou deze graag willen aanpassen naar 100Mb.
Is dat mogelijk zonder een heel nieuw pakket te hoeven aan te schaffen wat bijna 20 euro meer moet gaan kosten.
Ik zag dat het upgraden naar 100 Mb 5 euro extra zou gaan kosten maar dat geldt zeker dan alleen als ik een compleet ander pakket neem.

Hoor het graag
Reputatie 8
Badge +12
Goed om te lezen dat de WiFi een stuk beter is. Daar ben ik heel er blij om. Geniet ervan.

En dan nog jouw vraag. Je wilt graag een hogere snelheid. Jouw lijn naar jouw huis kan dit aan, dus in theorie kan het. Echter de optie extra snelheid is niet beschikbaar in jouw abonnement. Ik kan dit ook niet toevoegen helaas. Je dient hiervoor zoals je zelf al zegt een nieuw contact aan te gaan. Dan kan je wel extra snelheid 100/10 Mbit/s toevoegen.

Reageer