beantwoord

ZyXEL modem defect

• 23 juni 2019
  • 3 reacties
  • 163 keer bekeken

Reputatie 1
Na terugkomst van vakantie zag ik dat mijn wifi niet meer werkt. Bedraad internetten gaat nog wel maar het hele wifi-netwerk is niet meer zichtbaar. Herstarten van de modem helpt niet. Na een factory reset kan ik niets meer in de interface aanpassen, zelfs het hernoemen van de SSID mislukt.

Na het lezen over de recente problemen met de de Zyxel P-2812HNU-F1 modems lijkt het er op dat ook die van mij aan zijn einde is gekomen. Kan ik een nieuwe modem opgestuurd krijgen om te kijken of dat de problemen verhelpt?

Als ik nog iets anders kan proberen of verder informatie kan geven hoor ik het graag.

Vriendelijke groeten,

Barry
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 24 juni 2019, 10:43

Hallo @barryvanveen, het klinkt inderdaad alsof jouw Zyxel bezig is met de laatste adem uitblazen en niet meer gereanimeerd kan worden. Ik heb je meteen een vervangende modem toegestuurd, deze zal je binnen enkele werkdagen ontvangen. Laat je weten hoe het daarmee gaat?
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Graag gedaan @@barryvanveen, fijn dat het nu weer goed werkt. De oude kan je inderdaad terugsturen, dat kan zoals hier wordt beschreven. Wij zullen ervoor zorgen dat het oude modem goed verwerkt wordt 🙂
Reputatie 1
Beste @Jasper - Telfort,

Gelukkig heb ik de nieuwe modem vandaag al in huis. Meteen aangesloten alles werkt weer zoals vanouds.

Moet ik de oude modem nog opsturen nu deze kapot is?

Groeten,

Barry
Reputatie 8
Badge +11
Hallo @barryvanveen, het klinkt inderdaad alsof jouw Zyxel bezig is met de laatste adem uitblazen en niet meer gereanimeerd kan worden. Ik heb je meteen een vervangende modem toegestuurd, deze zal je binnen enkele werkdagen ontvangen. Laat je weten hoe het daarmee gaat?

Reageer