beantwoord

Zyxel modem defect

• 18 maart 2019
  • 3 reacties
  • 108 keer bekeken

Reputatie 1
Goede dag, tegenwoordig moet ik wekelijks mijn modem resetten en van de spanning afhalen. 10 minuten wachten en met een beetje geluk doet hij het weer even. Dit is zeer vervelend omdat ik dan diverse apparaten weer opnieuw moet instellen. Hopelijk stuurt u mij een nieuw modem zodat ik hier vanaf ben.
mvg Johnny
icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 18 maart 2019, 17:40

@LiteOn Hi Johnny, het is geen goed teken als je je modem steeds moet resetten en ik kan me voorstellen dat dat niet fijn is. Goed dat je het laat weten, ik heb direct naar je verbinding gekeken.

Als ik je verhaal lees en je verbinding bekijk, lijkt het mij ook een goed idee dat je een nieuw modem krijgt. Deze heb ik voor je aangevraagd en ontvang je binnen een paar werkdagen thuis. Laat je weten of alles is gelukt en ook als je vragen hebt?
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +9
@LiteOn Hi Johnny, het is geen goed teken als je je modem steeds moet resetten en ik kan me voorstellen dat dat niet fijn is. Goed dat je het laat weten, ik heb direct naar je verbinding gekeken.

Als ik je verhaal lees en je verbinding bekijk, lijkt het mij ook een goed idee dat je een nieuw modem krijgt. Deze heb ik voor je aangevraagd en ontvang je binnen een paar werkdagen thuis. Laat je weten of alles is gelukt en ook als je vragen hebt?
Reputatie 8
Badge +9
Goedemorgen @LiteOn, ik hoop dat alles gelukt is met het nieuwe modem. Ik hoor het graag als ik iets voor je kan doen 🙂
Reputatie 1
Ja bedankt is gelukt, stuur de defecte modem terug.
Bedankt voor de snelle hulp.

Reageer