beantwoord

zyxel modem defect

• 3 juni 2018
  • 9 reacties
  • 120 keer bekeken

Vandaag heeft ons zyxel p-2812hnu-f1 modem het spontaan begeven terwijl deze in gebruik was. Met de wifi is niks mis, maar de wan is er compleet mee opgehouden. Door het gebrek aan communicatie met de buitenwereld heb ik nu dus geen interactieve tv of internet in huis.

Ja, ik heb alles reeds 10x gereset en alle aansluitingen gecontroleerd. Lijkt me dat ik een nieuwe router toe ben.
Iemand nog andere tips voordat ik de helpdesk bel?
icon

Beste antwoord door Cindy - Telfort 4 juni 2018, 11:36

Hoi chiel, welkom op het forum. Het klinkt inderdaad alsof je modem z'n beste tijd heeft gehad, wat jimny ook aangeeft. Ik wil je graag een andere toesturen, zodat je niet meer 10 x hoeft te resetten. Niet de bedoeling natuurlijk dat dat nodig is. Wil je je adresgegevens aanvullen in je profiel en me een seintje geven? Dan help ik je verder.
Bekijk reactie

9 reacties

Reputatie 8
Badge +17
De zyxel modems hebben hun beste tijd gehad en in jou geval weet ik wel zeker dat je modem het heeft begeven, je kunt bellen of wachten totdat webcare je topic oppakt
Reputatie 6
Badge +7
Hoi chiel, welkom op het forum. Het klinkt inderdaad alsof je modem z'n beste tijd heeft gehad, wat jimny ook aangeeft. Ik wil je graag een andere toesturen, zodat je niet meer 10 x hoeft te resetten. Niet de bedoeling natuurlijk dat dat nodig is. Wil je je adresgegevens aanvullen in je profiel en me een seintje geven? Dan help ik je verder.
Goedeavond Cindy,
Na 2 weken plezier nadat me modem zichzelf wonderbaarlijk genezen had (nachtje zonder stroom) heeft hij opnieuw kuren.
Ik heb me profielgegevens geüpdate.
Groeten Chiel
Reputatie 8
Badge +11
Hoi Chiel, ik neem het even over van Cindy. Wat balen dat het modem nu toch weer kuren heeft. Het lijkt mij dan verstandig om deze te vervangen. Ik heb hiervoor alleen nog iets meer gegevens nodig dan wat er nu in jouw profiel staan. Zou je deze nog kunnen voorzien van jouw geboortedatum en de laatste vier cijfers van het IBAN? Wil je mij een seintje geven als je dat hebt gedaan? Dan ga een nieuw modem voor je aanvragen.
Kun je me een link sturen van de pagina waar jij wilt dat ik dit invul, als ik hier in het forum op profiel instellingen klik kan ik alleen me adres en geboortedatum invullen
Reputatie 8
Badge +11
Dat klopt inderdaad. Kun je de laatste vier cijfers anders achter het klantnummer zetten? Of anders mag het ook via een privébericht. Ik hoor graag via deze weg als je de gegevens hebt toegevoegd, dan ga ik aan de slag.
Dat klopt inderdaad. Kun je de laatste vier cijfers anders achter het klantnummer zetten? Of anders mag het ook via een privébericht. Ik hoor graag via deze weg als je de gegevens hebt toegevoegd, dan ga ik aan de slag.

Bart,
Ik heb je een privébericht gestuurd met me gegevens.
Reputatie 8
Badge +11
Ik heb het bericht ontvangen Chiel. Ik kan alleen jouw aansluiting niet vinden op die postcode, heb je wellicht een typefoutje gemaakt?
Reputatie 8
Badge +11
Het nieuwe modem is onderweg hoor. Binnen twee werkdagen zul je deze thuis krijgen. 🙂

Reageer