beantwoord

Zyxel modem branden geen lichtjes meer.

• 30 mei 2018
  • 8 reacties
  • 102 keer bekeken

Nadat de itv het niet meer deed, heb ik de modem opnieuw opgestart, bekabeling gecontroleerd e.d.. inmiddels heb ik op se itv melding 143 en brand er op zyxel modem geen enkel lampje meer en ik krijg gedraad (laptop) ook geen verbinding... enige suggesties wat ik nog kan doen?
icon

Beste antwoord door jimny 31 mei 2018, 06:06

Het lijkt erop dat je Zyxel modem aan het eind van zijn latijn is, vul je forumprofiel aan met je klantnummer of postcode en huisnummer dan weet webcare wie je bent als ze besluiten om je modem te vervangen.
Bekijk reactie

8 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Wat bedoel je precies met opstarten , druk eens met een paperclip of puntig voorwerp het resetgaatje 30 seconden in dan krijgt je modem een harde reset
Had ik al gedaan, nu brandt alleen power en dsl
Reputatie 8
Badge +17
Het lijkt erop dat je Zyxel modem aan het eind van zijn latijn is, vul je forumprofiel aan met je klantnummer of postcode en huisnummer dan weet webcare wie je bent als ze besluiten om je modem te vervangen.
Reputatie 4
Badge +10
Hoi Dave1980, o jee! Ik vermoed ook dat je modem op is. Zojuist heb ik een nieuw modem voor je besteld. Kun je ons laten weten of je verbinding goed is met het nieuwe modem?
Deborah, dank voor de update! Zodra alles werkend is zal ik weer een update plaatsen
Reputatie 3
Badge +8
Hi Dave,

Ik zag je bericht voorbij komen en vroeg me af hoe het nu met je verbinding gaat? 🙂
Rozemarijn, nieuwe modem ontvangen en aangesloten. Alles werkt weer als vanouds!
Reputatie 3
Badge +8
Goed om te horen 🙂 Geef gerust een seintje wanneer ik iets voor je kan betekenen!

Reageer