beantwoord

Zyxel modem

• 16 oktober 2017
  • 6 reacties
  • 304 keer bekeken

Hoi telfort, sinds een paar maanden begint mijn zyxel modem kuren te vertonen. Ik heb em al n jaar of 5/6, had voorheen echt nooit problemen of storingen. Ik woon op 40m2 en kon door mn hele flatje moeiteloos voluit wifi ontvangen, soms zelfs nog als ik buiten op de parkeerplaats stond. Maar sinds een paar maanden valt regelmatig het wifi signaal weg, ook als ik naast de modem sta. Ook de tv stopt er regelmatig mee, en het tv kastje resetten mag niet baten. Wat ik dan doe ik de modem resetten, maar soms moet dat zelfs 3x op dezelfde avond omdat t probleem zich voor blijft doen.

Heb een aantal maanden terug een nieuw tv kastje mogen ontvangen zodat we ook netflix kunnen kijken op de tv. Verder geen bijzonderheden. Ik heb ergens gelezen op het forum dat het zo kan zijn dat de modem verouderd is/ aan vervanging toe is, maar kan het betreffende onderwerp natuurlijk niet meer terugvinden. What to do? Nieuwe modem?

Alvast bedankt en Groetjes!
icon

Beste antwoord door la_suuz 25 oktober 2017, 21:40

Hallo la_suuz, ik sluit me volledig aan bij Enterprise. Ik stuur je een nieuw modem welke je binnen enkele dagen ontvangt. Laat je dan even weten of de problemen hiermee zijn opgelost? De oude Zyxel ontvangen wij dan graag retour. Bij voorbaat dank!

Hey, super bedankt nog voor de service! De volgende dag al de nieuwe modem in huis, van het weekend geinstalleerd en hij deed het in no-time. Inmiddels de oude modem ook retourgestuud. Nogmaals bedankt!
Bekijk reactie

6 reacties

Reputatie 8
Badge +19
Je zou het nog kunnen proberen door een minder druk wifi-kanaal in te stellen, maar als je TV-ontvanger ook al problemen gaat geven dan lijkt het me inderdaad tijd om dit ZyXEL 'oudje' met pensioen te sturen.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo la_suuz, ik sluit me volledig aan bij Enterprise. Ik stuur je een nieuw modem welke je binnen enkele dagen ontvangt. Laat je dan even weten of de problemen hiermee zijn opgelost? De oude Zyxel ontvangen wij dan graag retour. Bij voorbaat dank!

Dank je wel voor de snelle service ik wacht het af!

Hey, super bedankt nog voor de service! De volgende dag al de nieuwe modem in huis, van het weekend geinstalleerd en hij deed het in no-time. Inmiddels de oude modem ook retourgestuud. Nogmaals bedankt!
Reputatie 8
Badge +19
Fijn dat alles weer naar behoren werkt..! 👌
Reputatie 8
Badge +16
Bedankt voor het melden en graag gedaan! 😃

Reageer