Zyxel Model Laten Vervangen

• 26 juni 2018
  • 8 reacties
  • 72 keer bekeken

Reputatie 1
Hi,

Ik heb enige tijd te maken met onstabiliteitsproblemen. Ik moet de modem vaak resetten omdat internet het niet doet. Mijn modem is jaren oud en nu heb drie tieners die ook meehappen van de wifi. Ik wil de modem laten vervangen. Mijn klantnummer is in mijn profiel.

Bedankt alvast!

Aidan

8 reacties

Reputatie 8
Badge +7
Hallo Aidan, welkom op het forum! Wat vervelend dat je problemen ervaart met het modem. Betretf dit alleen WiFi of ook bekabeld internet? Ik zie dat je het modem nog geen harde reset hebt gegeven. Kun je dit uitvoeren? Ik hoor graag van je welk resultaat dit heeft opgeleverd. Bij voorbaat dank!
Reputatie 1
Hallo Aidan, welkom op het forum! Wat vervelend dat je problemen ervaart met het modem. Betretf dit alleen WiFi of ook bekabeld internet? Ik zie dat je het modem nog geen harde reset hebt gegeven. Kun je dit uitvoeren? Ik hoor graag van je welk resultaat dit heeft opgeleverd. Bij voorbaat dank!
Dit heb Ik vaker moeten doen. Bijna elke dag mankeert er iets aan.
Reputatie 8
Badge +11
Heb je in de link die Stephen geeft gekeken en op die manier gereset? Uit en weer aan zetten is niet hetzelfde.
Een harde reset zou Stephen in zijn systeem kunnen zien.
Je kunt het ZyXEL modem resetten naar de fabrieksinstellingen. Druk het resetknopje 30 seconden in met een pen of paperclip. Het knopje vind je op de achterkant van het modem. Geef het modem vervolgens een paar minuten de tijd om op te starten.

Let op: het kan na een reset maximaal een uur duren voordat je weer kunt bellen.
Reputatie 1
Ik heb een harde reset gedaan (niet voor de eerste keer). Ik heb Internet nu maar dat had Ik ook hiervoor. De issue is het regelmatige uitval van de verbinding of dat het ontzettend traag wordt. Ik heb een Alles in Een Extra abonnement dus verwacht normal snelheid gezien geen van ons doet aan game of dat soort dingen.
Het kan niet helpen dat mijn modem zo oud is.
Reputatie 8
Badge +7
Bedankt voor het uitvoeren van de harde reset. Graag nog even aankijken. Mochten de problemen zich weer voordoen dan hoor ik dit graag van je.
Reputatie 1
Zelfs vanavond viel het internet twee keer uit terwijl ik naar Netflix keek. Als het niet te wijten is aan de modem dan vrees ik dat het netwerk zelf niet betrouwbaar is.
In elk geval zou ik het liever met een nieuwe modem proberen.
Reputatie 8
Badge +7
Hallo Aidan, wat vervelend dat het internet weer is uitgevallen. Ik stuur je wel een nieuw modem. Deze ontvang je binnen enkele dagen.
Ik hoor dan graag van je of het probleem is opgelost.

Reageer