beantwoord

Zyxel internet lampje rood

• 17 november 2017
  • 6 reacties
  • 1293 keer bekeken

Badge
Goedemorgen, dit is al de tweede keer deze maand dat er een probleem is. Sinds van morgen hebben wij geen internet en telefoon meer. Het kwam plotseling en we hebben alle stappen gevolgd (kabels gecheckt, modem gereset) maar niets doet het.Vorige keer is een heel gedoe geweest en duurde elke keer heel lang voordat ik eindelijk iemand aan de lijn kreeg, ik moest zelf een monteur bellen en een afspraak maken en daar heb ik dit keer echt geen zin/tijd in. Heeft iemand een idee voor ons?
Alvast bedankt en fijne dag allemaal.
icon

Beste antwoord door Stephen 17 november 2017, 15:46

Beste Mandita90, ik heb even voor je gekeken in het systeem en bij het upgraden van jouw lijn is er helaas iets misgegaan. Wij moeten deze upgrade opnieuw uitvoeren. Wij streven ernaar dit binnen 5 werkdagen op te lossen. In de tussentijd kun je mij gerust benaderen voor vragen of opmerkingen. Zodra er meer bekend is zal ik je op de hoogte brengen. Excuses voor het ongemak,
Bekijk reactie

6 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Heb je het kabeltje vanaf je modem naar het aansluitpunt al vervangen zo ja dan denk ik dat je modem het heeft begeven.
Wat heeft de monteur de vorige keer gedaan om je verbinding weer aan de paat te krijgen
Badge
Ja had alles gecheckt. Maar alles werkte net ineens weer ik denk dat ze met onderhoud bezig zijn geweest maar begrijp alleen nooit waarom ze het niet op een ander tijdstip doen. In ieder geval bedankt voor je reactie. Fijne dag verder.
Reputatie 8
Badge +17
Ja had alles gecheckt. Maar alles werkte net ineens weer ik denk dat ze met onderhoud bezig zijn geweest maar begrijp alleen nooit waarom ze het niet op een ander tijdstip doen. In ieder geval bedankt voor je reactie. Fijne dag verder.

Er worden een aantal storingen vermeld wellicht staat er ook eentje bij jou in de buurt, fijn dat het nu weer werkt bedankt voor de terugmelding

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/storingen-en-onderhoud-1.htm
Reputatie 8
Badge +16
Beste Mandita90, ik heb even voor je gekeken in het systeem en bij het upgraden van jouw lijn is er helaas iets misgegaan. Wij moeten deze upgrade opnieuw uitvoeren. Wij streven ernaar dit binnen 5 werkdagen op te lossen. In de tussentijd kun je mij gerust benaderen voor vragen of opmerkingen. Zodra er meer bekend is zal ik je op de hoogte brengen. Excuses voor het ongemak,
Badge
Beste Mandita90, ik heb even voor je gekeken in het systeem en bij het upgraden van jouw lijn is er helaas iets misgegaan. Wij moeten deze upgrade opnieuw uitvoeren. Wij streven ernaar dit binnen 5 werkdagen op te lossen. In de tussentijd kun je mij gerust benaderen voor vragen of opmerkingen. Zodra er meer bekend is zal ik je op de hoogte brengen. Excuses voor het ongemak,Oke bedankt dat je mij op de hoogte wilt houden. Fijne dag verder.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Mandita90, ik zie dat je verbinding actief is. Kun je weer gebruikmaken van de diensten? Ik kijk uit naar jouw bevestiging.

Reageer