beantwoord

Zyxel heeft het opgegeven

• 29 augustus 2019
  • 7 reacties
  • 82 keer bekeken

Reputatie 1
Was eind van de middag opeens wifi kwijt, modem opnieuw gestart geen verschil. Zie dat het wifi lampje niet brand. Met telefoon ingelogd op modem en wifi stond geen vink meer bij, dus aangevinkt. Opgelost
Nu begint de TV om de haverklap hikups te vertonen? Tv-ontvanger gereset geen verschil. Modern nog maar is opnieuw starten, herstart na verloop van tijd zelf.

De situatie is nu dat dat internet uitvalt en wederom WiFi uitvalt geen tv en geen internet dat trek ik niet. Gebruik een app op mijn tablet om spraak in tekst om te zetten die gebruik maakt van internet, ik ben doof dus kan eigenlijk niet zonder.

Modem is uit 2013 dus ik denk tijd voor vernieuwing. En juist zo voor het weekend😌

Ik hoop dat er snel een nwe komt 🙂
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 30 augustus 2019, 08:18

Hoi @Kaljo, ik denk ook zeker tijd voor vernieuwing. Goed dat je ons even opzoekt. Ik heb een nieuw modem voor je aangevraagd en deze komt zo snel mogelijk jouw kant op. Alvast veel plezier ervan.
Bekijk reactie

7 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Ik verwacht inderdaad dat het een kwestie van vervangen wordt. Zorg vast dat je klantnummer en/of postcode en huisnummer in je profiel staan. Dan weet Telfort meteen om welke aansluiting het gaat.
Reputatie 1
Dat had ik inmiddels al gedaan 🙂
Reputatie 8
Badge +11
Met een beetje geluk kun je hem zaterdag nog hebben.

Succes
Reputatie 8
Badge +12
Hoi @Kaljo, ik denk ook zeker tijd voor vernieuwing. Goed dat je ons even opzoekt. Ik heb een nieuw modem voor je aangevraagd en deze komt zo snel mogelijk jouw kant op. Alvast veel plezier ervan.
Reputatie 1
Bart hartelijk dank voor de snelle actie 😃
Reputatie 1
Met een beetje geluk kun je hem zaterdag nog hebben.

Succes

🙏 🙏
Reputatie 8
Badge +12
Helaas is dat niet gelukt. Ook vandaag nog niet. 😞 Ik zie dat het modem morgen komt tussen 1445 en 1715 uur.

Reageer