beantwoord

Zyxel 2812HNU-F1 lampje internet blijft rood branden

• 3 oktober 2018
  • 10 reacties
  • 213 keer bekeken

Nu kwam ik gister thuis deed mijn internet het niet, heb ik naar de box gekeken zag ik dat het lampje rood branden van het internet.. nu heb ik alle stappen ondernomen om het te verhelpen maar het blijft rood.
Wat moet ik hier nu aan doen? dit is vrij vervelend aangezien ik nu geen internet en tv thuis heb.
icon

Beste antwoord door Natasja - Telfort 5 oktober 2018, 14:17

Dag @kimberleyy. Bedankt voor het doorlopen van de genoemde stappen. Ik zie dat je inmiddels telefonisch contact hebt gehad en je modem is vervangen. Echter, ik lees dat je met je nieuwe modem geen verbinding krijgt met WiFi. Onwijs balen, kan ik me zo voorstellen. Er is een afspraak ingepland met een monteur. Ik verwacht dat je na het monteursbezoek weer volledig gebruik kunt maken van je diensten 🙂. Laat het gerust weten als ik nog iets voor je kan doen.
Bekijk reactie

10 reacties

Staat je klantnummer al in je forumprofiel? Dan kan webcare naar je aansluiting kijken.
https://forum.telfort.nl/settings/profile
Reputatie 8
Badge +17
Sneller is een beller met Telfort omdat webcare Telfort niet a la minute reageert, heb je overigens het aansluitkabeltje ook vervangen.
Inmiddels heb ik mijn klantnummer toegevoegt aan mijn profiel.
Zodra ik thuis ben en het werkt nog steeds niet zal ik telfort opbellen. ik heb het kabeltje nog niet vervangen.
Reputatie 8
Badge +9
Dag @kimberleyy. Niemand wil natuurlijk bij thuiskomst constateren dat de internetverbinding niet werkt. Ik snap dan ook goed dat het vervelend is. Ik heb je verbinding doorgemeten. Deze is weer online en tevens stabiel de afgelopen uren. Vermoedelijk is er sprake geweest van een korte (ver)storing. Ervaar je op dit moment nog problemen? Zo ja, zou je dan de kabel tussen je modem en aansluitpunt willen vervangen, zoals @jimny aangeeft? Vaak lost dat het probleem op. Ik lees graag je bevindingen.
Ik heb zojuist bij thuiskomst het kabeltje tusse modem en aansluitpunt vervangen helaas werkt dit ook niet. Ik moest nu helaas de deur weer uit, zodra ik thuis ben zal ik bellen want ik zou niet weten wat ik nu nog zou kunnen doen.
Na het vervangen ook nog een keer het modem gereset?
Dit heb ik ook nog gedaan
Reputatie 8
Badge +9
Dag @kimberleyy. Bedankt voor het doorlopen van de genoemde stappen. Ik zie dat je inmiddels telefonisch contact hebt gehad en je modem is vervangen. Echter, ik lees dat je met je nieuwe modem geen verbinding krijgt met WiFi. Onwijs balen, kan ik me zo voorstellen. Er is een afspraak ingepland met een monteur. Ik verwacht dat je na het monteursbezoek weer volledig gebruik kunt maken van je diensten 🙂. Laat het gerust weten als ik nog iets voor je kan doen.
Reputatie 8
Badge +11
@kimberleyy Je weet dat een ander modem ook een ander SSID (zeg maar wifinaam) heeft en dat je apparaten nog zullen zoeken naar het oude SSID?
Misschien is dat bij het contact dat je hebt gehad niet ter sprake geweest. Ik haal het tenminste niet uit de teksten hierboven.
Reputatie 8
Badge +9
Hallo @kimberleyy. Ik heb geen reactie meer van je gehad. Ik verwacht daarom dat de monteur het probleem heeft opgelost 🙂. Laat het gerust weten als je toch nog ergens hulp bij nodig hebt.

Reageer