Zwakke ADSL verbinding wegvallen etc.Deel 2

• 7 maart 2012
  • 7 reacties
  • 1892 keer bekeken

Leuk dat de vorige topic gesloten is, maar nu een uitval van bijna 10 minuten en geen verandering in de snelheid Rate: 11202 kbps / 885 kbps volgens mij zijn we nu bijna 2 weken verder zowiezo meer dan een week verder en sneller word hij niet, terwijl we 18mbps moeten halen volgens telfort. dus graag wil ik meer weten over hoe de verbinding nu eigenlijk is.

7 reacties

Word dus niet op gereageert bedankt alvast.

Sinds de vorige melding is hij weer een paar keer weggevallen en net ook. verbinding word niet sneller ook niet langzamer 11202 kbps / 885 kbps terwijl er is gezegd dat hij op zijn minst 18mbps moet halen... we zijn nu wel dik 2 weken verder en er verandert niks aan de snelheid en de uitvallen zijn er nog alleen een stuk minder. hoor graag meer.

Bedankt
Badge +7
Er wordt zo snel mogelijk contact met u opgenomen om het probleem te bespreken. DLM-reset heeft niet gezorgd voor de gewenste resultaten namelijk.

Henk
Ok bedankt 😃
6 dagen verder niemand gehoord van telfort. gaan we hier nog wat aan doen of hoe zit het? internet valt telkens gewoon weg, eerder vandaag tijdens het bellen werd ineens de verbinding verbroken en ook het internet ging eruit. dus word er nu toch echt een beetje moe van. router verrot? geen idee maar hier moet wat aangedaan worden de snelheid die we moeten halen word niet gehaald en hij valt om de zoveel tijd weg, zeker elke dag of om de dag in iedergeval te veel.

Groet
Nou ze hadden gebeld 2 weken terug ofzo. en zouden vorige week terug bellen maar nee hoor dat doet telfort weer is niet. en de verbinding blijft maar wegvallen, heb nu al verschillende kabels geprobeert allemaal hetzelfde resultaat....

Ligt het niet gewoon aan die modem? aangezien ik 14mbps haalde toen ik even de experia box had aangesloten en dat is dus hoger dan die zyxell kast ooit gehaald heeft?

graag antwoord word er nu na zoveel maanden echt moe van. telkens jullie weer schrijven omdat jullie gewoon niet terug bellen. ja pas nadat ik het weer is aangeef. Dus weet niet hoe lang dit zo doorgaat? anders ga ik maar eens overwegen om over te stappen.

Mvg. Mark
Het internet blijft wegvallen nu al een paar keer vandaag.... gaan jullie nog antwoorden of hoe zit het met die service van telfort?
Goed van de week gebeld met telfort want dit forum leiden tot niks, router staat nu in de meterkast met een draadje van 20cm van het israpunt naar de router.

dat is 2 dagen geleden gebeurt. vooralsnog geen verbetering in het internet Rate: 10012 kbps / 885 kbps

Reageer