Zonder verbinding

• 4 april 2014
  • 0 reacties
  • 532 keer bekeken

Begin maart heb ik dat arcadyan modem gehad die ik aan moest sluiten.
Netjes gedaan, en het werkte goed.
Twee weken later stopte het modem ermee, en volgens de helpdesk was het modem stuk.
Nieuwe gekregen en aangesloten en het werkte weer goed.
Na een dag, weer geen verbinding meer.
Gelukkig had ik het zyxelmodem nog, dus we konden nog wel iets, want die deed het telkens wel.
Helpdesk heeft iemand van Gideon langsgestuurd om het opnieuw aan te sluiten, maar ook hij kreeg het niet voor elkaar, maar ik moest een paar uur het arcadyan eraan laten hangen zodat KPN zou kunnen monitoren en ik terug zou worden gebeld. Helaas ben ik niet gebeld, en heb ik zelf maar weer de zyxel aangesloten omdat het hele weekend zonder radio, tv, internet etc toch wel wat lang was.

Na twee weken goede verbinding werd ik gebeld (1 april) door telfort dat ik het arcadyan aan moest sluiten zodat KPN aangestuurd kon worden.. 
Na een hele discussie over dat je klanten niet zomaar al die dagen zonder verbinding kan laten zitten toch het acadyan modem tot 3 april laten hangen en dan zou ik worden teruggebeld. Dat is ook gebeurt, maar aan de telefoon werd mij gezegd dat ik nu het Arcadyan tot volgende week dinsdag zou moeten laten hangen want dan zou het goed komen.. dat betekent dus dat ik dan meer dan een week zonder internet, tv, radio etc zit.. 
Nu kan ik kinderen wel een dag naar buiten sturen, en zonder tv naar bed, maar een hele week.. ze denken dat ze straf hebben??

Maar goed buiten dat.. hoe lang moet het duren om een verbinding fatsoenlijk te laten werken?
Kpn heeft toch geen weken nodig om een verbinding te testen?
En als het arcadyan wel heeft gewerkt.. hoe kan het dan buiten ergens liggen?
Is het niet een kwestie van een knopje in een centrale omzetten? 

Nouja, al met al... ben ik bijna acht jaar een redelijk tevreden telfort gebruiker, en vind ik dit echt geen feest !!

0 reacties

Het is nog erg rustig in dit topic. Schrijf hieronder de allereerste reactie!

Reageer