beantwoord

Zomaar van VDSL 50 Mbit terug gezet naar ADSL2+ 20 Mbit

• 28 oktober 2017
  • 10 reacties
  • 215 keer bekeken

mijn modem experiabox v8 is ineens terug gezet naar ADSL2+ en krijg de backup van de configuratie wel terug gezet maar connect niet VDSL
icon

Beste antwoord door Wieger DB 30 oktober 2017, 12:16

Hoi marcelbjorn, welkom op het forum. Ik zie inderdaad dat je snelheid is aangepast. Je hebt hierover vanochtend telefonisch contact gehad met een collega van me. Er is een verzoek doorgezet naar het team dat hier verantwoordelijk voor is. Zij zullen dit uitzoeken voor je en hierover telefonisch contact met je opnemen om dit verder met je te bespreken. Heb je nog vragen? Stel ze gerust.
Bekijk reactie

10 reacties

Dat is apart.
Per wanneer?
Staat je klantnummer in je profiel? Dan kan webcare begin volgende week je aansluiting bekijken.
Dat is apart.
Per wanneer?
Staat je klantnummer in je profiel? Dan kan webcare begin volgende week je aansluiting bekijken.

Ontdekte het gisteren 28-10
Kl.nr in profiel gezet
Reputatie 7
Badge +13
Hoi marcelbjorn, welkom op het forum. Ik zie inderdaad dat je snelheid is aangepast. Je hebt hierover vanochtend telefonisch contact gehad met een collega van me. Er is een verzoek doorgezet naar het team dat hier verantwoordelijk voor is. Zij zullen dit uitzoeken voor je en hierover telefonisch contact met je opnemen om dit verder met je te bespreken. Heb je nog vragen? Stel ze gerust.
Ik snap niet dat mijn snelheid moest worden aangepast, was uitstekend.
Reputatie 7
Badge +13
Dat is ook nog het stuk wat mijn collega's gaan uitzoeken. Je VDSL verbinding werkte inderdaad zonder enige problemen. Ik wil je daarom vragen de reactie van mijn collega's af te wachten. Zij kunnen je meer hierover vertellen.
Eergisteren telefoontje gehad "zijn er mee bezig", tot op heden nog niets veranderd. Snelheid is niet alleen te laag maar ook nog eens zeer onstabiel! Upload is helemaal niks
Reputatie 8
Dat upload helemaal niks is, heeft te maken met het (ongepast) terugzetten naar ADSL2+
Reputatie 7
Badge +13
Het verzoek staat inderdaad nog open. Mijn collega's hebben het verzoek nog in behandeling. De aanpassing is aangevraagd, maar nog niet verwerkt. Deze staat nu in de planning voor 14 november. De huidige situatie is inderdaad erg onwenselijk, kan de aanpassing jammer genoeg niet versnellen.
Probleem is opgelost, 50 down 20 up 😉
Reputatie 7
Badge +13
Kijk eens aan! Dat is erg goed nieuws.

De omzetting terug naar het ADSL profiel had niet mogen gebeuren. Mijn collega's gaan nog kijken hoe we dit in de toekomst kunnen voorkomen. Fijn dat de situatie weer als vanouds is door hun herstelwerkzaamheden. Excuses voor ongemak.

Reageer