beantwoord

Zo kan het dus ook

• 1 juni 2015
  • 3 reacties
  • 323 keer bekeken

Reputatie 1
Badge +2
Zit nu in een hotel vlak bij de Noordkaap in Noorwegen. Omdat internet al de hele week overal in Noorwegen zo snel is op mijn IPad dacht ik eens even speedtest doen. En inderdaad draadloos 31.7 down maar ook 22.7 up. Het werkt echt sneller dan thuis Telfort 31 down 2,9 up.
icon

Beste antwoord door Enterprise 1 juni 2015, 20:46

Het ligt er natuurlijk ook aan waar je je op dat moment bevindt... ;)
Dat het sneller is dan jouw ADSL-verbinding thuis zegt niet alles, Telfort en andere Nederlandse providers kunnen een glasvezelverbinding van 200/200 leveren.
Appels met peren dus... 😉
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 8
Badge +10
Het ligt er natuurlijk ook aan waar je je op dat moment bevindt... ;)
Dat het sneller is dan jouw ADSL-verbinding thuis zegt niet alles, Telfort en andere Nederlandse providers kunnen een glasvezelverbinding van 200/200 leveren.
Appels met peren dus... 😉
Reputatie 1
Badge +2
🆒
Mijn opmerking was te impliciet,ik zal het verduidelijken.
In een hotelletje nabij de Noordkaap 32/23 internet via een bovengrondse telefoonlijn, een landelijk gebied dus op zeer grote afstand van de stedelijke gebieden in Noorwegen.
Thuis in een stedelijk gebied 30/3 en in mijn recreatiewoning op de Veluwe 8/1 en dat wordt niet hoger want "een landelijk gebied" te dun bevolkt om te investeren. Op beide plekken glasvezel niet mogelijk, de eerste Vdsl vvdsl niet mogelijk nu en de tweede Adsl, meer niet mogelijk.
Dan denk ik dat in Noorwegen de consument beter bediend wordt, zo kan het dus ook. Sommige appels zijn goudappels en beter dan kweeperen.
Reputatie 8
Badge +10
🆒
Mijn opmerking was te impliciet,ik zal het verduidelijken.

Nu begrijp ik wat je bedoeld... ;)
Noorwegen blijkt in dit opzicht al een stuk verder te zijn dan Nederland.
Het kosten/baten plaatje speelt hier blijkbaar een veel grotere rol.