zijn er nog tevreden mensen

• 9 oktober 2013
  • 4 reacties
  • 1220 keer bekeken

Badge
Ik lees op dit glasvezel forum dat er toch wel ontevreden mensen zijn over hun glasvezel internet en tv van Telfort.
Ik vraag mij af of er ook mensen zijn die tevreden zijn over hun verbindingen met glasvezel, je zou zeggen die maken geen gebruik van dit forum want die hebben geen problemen, maar toch.
Ik heb mij n.l. ook opgegeven voor glasvezel bij Telfort en moet natuurlijk afwachten of de 30% wordt gehaald, vandaar dat ik wel erg nieuwsgierig ben naar de reacties.

4 reacties

Reputatie 1
Badge +1
Natuurlijk zijn die er... en zoals je zelf al aangeeft zijn het voornamelijk de mensen met klachten die je hier vind. En ik ben van mening dat je die klachten overal zult treffen. Als het werkt, dan werkt het goed. Heb je een probleem, dan duurt het meestal te lang om het op te lossen. Dat geldt voor iedere aanbieder van telecom en internetdiensten. Ik zelf heb ook mijn opstartproblemen gehad, maar daarvoor heeft Telfort mij een goede compensatie geboden. Glasvezel is alleen een relatief jong netwerk, wat helaas wel betekend dat er een aantal zaken nog niet mogelijk zijn wat je wel zou verwachten. Zo zijn bijvoorbeeld de applicaties om TV te kijken op de laptop en/of telefoon nog in ontwikkeling en is het schijnbaar nog niet mogelijk om meerdere telefoonnummers te gebruiken. Het is aan jou om te bepalen hoeveel waarde je daar aan hecht.
Badge +2
En ik ben gewoon al een hele tijd lang tevreden klant (van inmiddels glasvezel).
Badge
Natuurlijk zijn die er... en zoals je zelf al aangeeft zijn het voornamelijk de mensen met klachten die je hier vind. En ik ben van mening dat je die klachten overal zult treffen. Als het werkt, dan werkt het goed. Heb je een probleem, dan duurt het meestal te lang om het op te lossen. Dat geldt voor iedere aanbieder van telecom en internetdiensten. Ik zelf heb ook mijn opstartproblemen gehad, maar daarvoor heeft Telfort mij een goede compensatie geboden. Glasvezel is alleen een relatief jong netwerk, wat helaas wel betekend dat er een aantal zaken nog niet mogelijk zijn wat je wel zou verwachten. Zo zijn bijvoorbeeld de applicaties om TV te kijken op de laptop en/of telefoon nog in ontwikkeling en is het schijnbaar nog niet mogelijk om meerdere telefoonnummers te gebruiken. Het is aan jou om te bepalen hoeveel waarde je daar aan hecht.

Alfons,
Dank voor je antwoord, klinkt erg positief. De apps om tv te kijken maakt mij niets uit en vast bellen heb ik niet, ik doe alleen mobiel.
Badge
En ik ben gewoon al een hele tijd lang tevreden klant (van inmiddels glasvezel).

Matthijs,
Dank voor je positieve reactie, dit geeft de burger moed. Overigens ben ik ook al jaren klant van Telfort mobiel en internet(ADSL) maar ik moet zeggen dat ik verder ook niets te klagen heb op dit moment. Natuurlijk is er altijd wel iets geweest maar dat ben ik alweer "vergeten".

Reageer