zender niet beschikbaar

• 27 november 2012
  • 10 reacties
  • 2549 keer bekeken

Badge
We hebben al sinds gisterenavond dat we geen tv meer hebben. Hij geeft aan: zender momenteel niet beschikbaar.
Dit doet hij bij alle tv zenders.
Het vreemde is dat de radiozenders het wel doen op de tv
Alles al een keer uitgezet maar het helpt niet.

10 reacties

Badge
Programma gemist kunnen we ook kijken, maar nog steeds geen tv. OOk nog geen antwoord op mijn mail ontvangen.
Badge
@n.bohncke

Welkom op het forum! Jammer dat je problemen ervaart met Interactieve TV. Ik heb de verbinding doorgemeten en ik zie dat de snelheid van de verbinding op dit moment erg laag is. De lage snelheid verklaart ook dat de zenders niet zichtbaar zijn. Volgens onze gegevens zit het ISRA-punt (de hoofaansluiting) in de meterkast. Is het modem daar aangesloten?

Jelmer
Badge
Nee het modem is niet aangesloten in de meterkast, daar is de monteur ook niet geweest. De aansluiting zit hier in een hoek in de kamer, de tv staat daar vlakbij.
Gisteren had ik ook geen internet op de pc, deze is niet draadloos meer omdat dat niet werkte.
Ik hoop dat er snel een oplossing komt.
Badge
Internet is sowieso traag.
Badge
@n.bohncke

Wanneer het modem niet op het hoofdaansluitpunt is aangesloten kan dat snelheidsverlies opleveren. Zit er wel een aansluitpunt in de meterkast?

Jelmer
Badge
@n.bohncke

Wanneer het modem niet op het hoofdaansluitpunt is aangesloten kan dat snelheidsverlies opleveren. Zit er wel een aansluitpunt in de meterkast?

Jelmer

Ik zou het echt niet weten, ik heb daar weinig verstand van, maar het lijkt me sterk dat het modem in de meterkast moet. Dat was bij kpn ook niet.

In de meterkast zie ik wel een soort van tv aansluiting zitten.
Badge
@n.boncke

Ik wil graag een storingsonderzoek openen om de snelheid te verbeteren. Kun je mij in een privébericht je mobiele nummer kenbaar maken?

Jelmer
Badge
is onderweg
Badge
@n.bohncke

Ik heb een storingsonderzoek opgestart. Binnen 3 werkdagen zal er contact met je worden opgenomen om een afspraak met een monteur te maken.

Jelmer
Badge
@n.bohncke

Ik heb een storingsonderzoek opgestart. Binnen 3 werkdagen zal er contact met je worden opgenomen om een afspraak met een monteur te maken.

Jelmer

Dus 3 dagen geen tv? Ik hoop dat ze iets sneller zijn, maar ik hoor het wel.

Reageer