beantwoord

Zeer slechte service.

• 11 juli 2018
  • 5 reacties
  • 147 keer bekeken

Bij problemen laat Telfort zijn klant in de kou.er blijkt glazevezel probleem te zijn bij mij volgens monteur van gideon en reggefiber zou komen.1,5 week wacht ik al op een monteur ,maar tot de dag van vandaag nog geen monteur.meerdere keer gebeld en meerder keren beloofd dat het goed komt ,nog steeds niet.reggefiber wacht nog steeds de opdracht van Telfort.

ik zou niemand Telfort aanraden ,zeer slecht service.
icon

Beste antwoord door Rozemarijn - Telfort 12 juli 2018, 15:39

Hi Orion,

Wat een akelige situatie zeg 😞 Ik heb even in het systeem gekeken en schrik van wat ik lees. Ik begrijp dat je al sinds 2 juli geen diensten hebt, dat is echt ontzettend lang en absoluut niet de bedoeling!

Ik zie dat er iets niet goed is gegaan met verschillende tickets die zijn aangemaakt voor Reggefiber. Er is gisteren nogmaals door een van mijn technische collega's druk gezet achter Reggefiber om contact met je op te nemen. Ik begrijp van mijn collega dat er vandaag een afspraak met Reggefiber stond, klopt dat? Hoe gaat het nu met je verbinding? Ik ben heel benieuwd of het gelukt is met de afspraak en wat hier uit is gekomen!
Bekijk reactie

5 reacties

Dat klinkt niet goed!
Staat je klantnummer al in je forumprofiel? Dan weet webcare om welke aansluiting het gaat.
Staat vermeld
Reputatie 3
Badge +4
Hi Orion,

Wat een akelige situatie zeg 😞 Ik heb even in het systeem gekeken en schrik van wat ik lees. Ik begrijp dat je al sinds 2 juli geen diensten hebt, dat is echt ontzettend lang en absoluut niet de bedoeling!

Ik zie dat er iets niet goed is gegaan met verschillende tickets die zijn aangemaakt voor Reggefiber. Er is gisteren nogmaals door een van mijn technische collega's druk gezet achter Reggefiber om contact met je op te nemen. Ik begrijp van mijn collega dat er vandaag een afspraak met Reggefiber stond, klopt dat? Hoe gaat het nu met je verbinding? Ik ben heel benieuwd of het gelukt is met de afspraak en wat hier uit is gekomen!
Vandaag is eindelijk reggefiber langs geweest en eindelijk hebben we internet en tv.mijn kinderen kunnen weer hun programma’s kijken en ik kan tenminste nog de wk finale kijken op mijn nieuwe tv wat ik speciaal voor wk hebt gekocht.
Ik ben merelin van reggefiber zeer dankbaar ,die gisteren zelf moeite heeft genomen om naar Telfort te bellen omdat ze het niet normaal meer vondt dat ik al sinds vorig week zovaak hebt gebeld om te informeren of Telfort al opdracht heeft gestuurd.
Vandaag heeft ze weer gebeld om te informeren..Dat noem ik pas service.
Merelin van reggefiber Bedankt...
Reputatie 3
Badge +4
Hi @Orion,

Wat fijn om te horen dat je weer diensten hebt zeg! Ik heb een vergoeding aangemaakt voor de periode waarin je geen diensten hebt gehad. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je zo lang geen gebruik kunt maken van internet en tv. Bedankt voor je feedback en dat je deze terugkoppeling geeft. Laat je het me weten wanneer ik nog iets voor je kan doen?

Reageer