beantwoord

Zeer slecht internet

• 1 augustus 2019
  • 28 reacties
  • 428 keer bekeken

Reputatie 1
Hallo allemaal. Sinds een maand of 6 Heb ik een ander modem ontvangen. De internet snelheid is zo traag dat wij niet eens fatsoenlijk tv kunnen kijken omdat deze dan hapert. En da tr is niet alleen bij slecht weer! Wat zouden wij kunnen doen om deze een beetje op te krikken? Of is er een mogelijkheid dat er een montuur kan komen kijken?
icon

Beste antwoord door Natasja - Telfort 14 augustus 2019, 15:19

Hallo @Sjoerdcools. We hebben elkaar zojuist even telefonisch gesproken om een afspraak in te plannen met een storingsmonteur. Laat je het hier weten als de monteur is geweest? Ik ben benieuwd hoe het monteursbezoek verloopt.
Bekijk reactie

28 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Bonding hebben wij inderdaad niet, dus die waarde kunnen we links laten liggen. De 23 Mbit/s is waar we ons op kunnen richten, dat is nog wel wat hoger dan wat je via de bekabelde verbinding haalt. Ik heb de verbinding ook nagekeken, de modem ontvangt nu bijna 15 Mbit/s. Daar zit ook nog een verschil dus, daarom ben ik net als jimny benieuwd naar het IS/RA-punt en wat er gebeurt als je de kabel tussen daar en de Experia Box vervangt. Ik hoor het graag van je @Sjoerdcools.
Reputatie 1
Ok ga ik vanmiddag naar kijken
Reputatie 1
Sorry mensen had gister geen tijd meer. Heb een foto gemaakt van mn isra punt. De kabel is de eerste keer ook recht vervangen. Ik denk niet dat het daar aan zou liggen. Het is da punt lig nu op de grond maar zit normaal aan de muur.

Reputatie 8
En waar komt de grijs met verf gemorste kabel vandaan, links-boven naar dat open aansluitdoosje? Die leidt wellicht naar het KPN hoofd aansluitpunt.
Kun je daar ook eens een foto van maken?

En hoe lang is dat grijze kabeltje?
Reputatie 1
Hier gaat het kabeltje naar toe. En het grijze kabeltje is ongeveer 1 tot 1.5 meter.

Reputatie 8