Zeer (on-) vriendelijke dame van Telfort over acties tegen NIEUWE KLANT

• 27 januari 2015
  • 2 reacties
  • 611 keer bekeken

Als nieuwe klant - zojuist gemigreerd van XMS naar Telfort - kreeg ik vandaag mijn inloggegevens. Prompt ga ik inloggen op Mijn Telfort en zie daar mijn 1e factuur al. Dat is snel! Omdat ik graag Sport1 wil toevoegen bestudeer ik de zenderpakketten die ik in het contract heb. En daar valt mijn oog op het woord ACTIE Blijkbaar is het HD pakket in actie - lees gratis - dus ik check nogmaals mijn 1e factuur en ik betaal er toch echt voor. Hoe kan ik dan gebruik maken van deze actie en waarom gaat dat niet vanzelf als je net een nieuwe klant bent?
Gebeld met Telfort. Na eerst een hele aardige dame gesproken te hebben bij de administratie word ik doorverbonden met een zeer onvriendelijke dame.
Dus ik wil ook gebruik maken van de actie? Ja, dat had ik zelf kunnen regelen door even in te loggen........ bla bla bla bla ...... na een tijdje zeg ik tijdens een korte adempauze van de mevrouw ...... eh, ik ben ingelogd maar waar staat dan hoe ik dat kan doen? Ja, dat heb ik nu al veranderd dus dat zie je nu niet meer, is haar antwoord. Wat wilt u nu nog meer van mij? Ik zeg, nou graag antwoord op mijn vraag, hoe kan IK dat een volgende keer zelf doen? Ze antwoord, dat heb ik al verteld maar u wilt blijkbaar nog meer! Nu verlies ik mijn geduld bijna en zeg: Ik vind het niet zo prettig zoals u nu tegen mij praat, ik stel een normale vraag en wil graag een normaal antwoord........pfffff ppffffffp ppfffff........ nogmaals leg ik uit wat ik hier zie en wat niet. Ik zeg: Ik kan toch niet iets aan zetten wat al op aan staat! En dan eindelijk zegt ze: Als u eerst op UIT zet en dan weer op AAN dan krijgt u de actie maar DAT kunt u nu niet meer zien omdat IK het al heb gedaan! Ik: Aha, was het nu zo moeilijk om dit gelijk in zijn geheel te vertellen, zucht! Mijn 1e ervaring met de vriendelijkheid van Telfort.....hopelijk gaan we weinig storing ervaren want ik zal niet graag nog een keer bellen. [Teleurgestelde en ietwat geschrokken NIEUWE KLANT]

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

2 reacties

Badge +2
@Martin1969,

Welkom op het forum en bij Telfort!

Allereerst mijn oprechte excuses voor deze kennismaking, de omschreven 'tone of voice' is helemaal niet de bedoeling. Ik kan mij dan ook goed voorstellen dat je op een gegeven moment geduld verliest. Ik vertrouw erop dat dit in de toekomst niet nog een keer voorkomt. Is Sport1 inmiddels actief? Heb je al ervan kunnen genieten? In Mijn Telfort kun je zenderpakketten aan- en uitzetten. Je vindt daar ook terug wat de voorwaarden zijn. Mocht je nog vragen hebben, laat het aan ons (de community) weten. Nogmaals oprechte excuses.

Daphne
Reputatie 8
Badge +2
@Martin1969,

Hebben de geboden handvatten van Daphne jou verder geholpen? Ik help je anders graag verder in een nieuw topic. :)
Deze gaat op slot.

Michael