Zeer hoge ping online gamen en vastlopen servers

• 19 februari 2012
  • 2 reacties
  • 1840 keer bekeken

Paar dagen geleden interactieve televisie en internet via Telfort genomen. Ik ben van enkel normaal internet 20mb naar interactief + internet gegaan.

Vanaf het begin alleen maar gezeik. van de 2 Telfort kastjes (tv signaal via stopcontact) is er nu al 1 kapot?? en normaal online gamen is niet te doen doordat of de server vastloopt of mijn ping naar de 1000 gaat.

Ik weet dat het aan dat nieuwe rotmodem ligt, ik heb de oude modem opnieuw geinstalleerd en totaal geen problemen, echter daar doet het tv signaal het niet. Dus nieuwe modem maar weer aansluiten en ja hoor, daar valt niet mee online te gamen. Morgen maar weer bellen, maar schandalig dat dit product gewoon niet in 1x werkt. Ik weet niet meer wat ik hiermee aan moet.

2 reacties

Ik heb het modem gereset, het hielp heel even, nu blijft mijn ping redelijk laag, maar lopen de servers weer vast (athans voor mij dan) de rest heeft er totaal geen last van. Kan Telfort mij niet gewoon een goede verbinding geven, ze willen ook graag mijn geld hebben, ik wil graag een goede verbinding.
Badge
Geef je nieuwe modem eens een harde reset.
Door een paperclip achter in het modem te steken en ongeveer 15 sec ingedrukt houden, tot de lampjes allemaal uit en aan gaan.
Probeer dan nog eens.

Reageer