xbox live zyxel P-2812HNU-F1

  • 6 september 2012
  • 2 reacties
  • 1245 keer bekeken

Wie kan mij duidelijk uitleggen hoe er poorten moeten opengezet worden, van de helpdesk word je echt niet goed.
ze geven geen support op poorten open zetten, je moet contact met leverancier ( zyxel) opnemen, die zeggen nee want telfort veranderd de firmware,

kastje na de muur, je kan niet normaal spelletje spelen op xbox live, lag en problemen uitvallen opnieuw  inloggen.

wie o wie kan mij netjes helpen, heb kabel in de xbox en die is 5 mb up 40 mb down en ping van rond de 20 m/s

daar zal het niet aan liggen dus.

m.v.g.
xbox gamer

2 reacties

Badge +2
Xbox live hoort te werken met uw modem + firmware. Bij ZyXEL hoeft u inderdaad niet aan te kloppen, jammer dat u daar naar bent doorverwezen. Heeft u uPnP aangezet bij de netwerkinstellingen in uw modem?

Hugo
beste hugo, ja die heb ik gevonden, heb ik op enable staan, heb ook firewall uitgezet.

maar blijf de lag behouden.

snap er echt niks van, maar de tegenstander lacht me echt uit. ivm de lag, ben gewoon 1 a 2 seconde later.
meerdere malen getest.

m.v..g
xbox gamer

Reageer