beantwoord

WPS Experia Box V8

• 15 september 2019
  • 11 reacties
  • 313 keer bekeken

Reputatie 1
WPS OP EXPERIABOX V8 werkt niet. Wil een camera via WPS toevoegen, lukt niet. Getest bij schoonzoon en geen probleem.
icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 18 september 2019, 13:26

@nelvanwell Goed om te weten dat je schoonzoon een ander modem gebruikt en dat je ook resetten al geprobeerd hebt. Heb je de WPS knop op de V8 op deze manier gebruikt? Het is belangrijk dat het Wireless lampje op de Experia Box V8 gaat knipperen. Gebeurt dat wel? Zo ja, je hebt vanaf dat moment 2 minuten de tijd om de camera te verbinden.
Bekijk reactie

11 reacties

Reputatie 8
Badge +9
Goedemorgen @nelvanwell, ik begrijp dat het je niet lukt om via WPS een verbinding te maken. Dat is niet handig. Als je het bij je schoonzoon probeert lukt het wel, maakt hij ook gebruik van de Experia Box V8? Lukt het wel als je via WPS probeert te verbinden met een ander apparaat? Kan je dat voor me testen?

Als het helemaal niet lukt met WPS, geef het modem dan eens een volledige reset. Laat je weten wat je hebt geprobeerd en hoe het is gegaan?
Reputatie 1
Bedankt voor je reactie.
Mijn schoonzoon heeft geen Experia Box V8.
Zou niet weten welk apparaat ik kan verbinden met de WPS!!!! Graag info.
Al zoveel keer een reset gedaan maar zonder resultaat. Vandaar dat ik het op het Forum heb geplaatst.
Reputatie 8
Badge +9
@nelvanwell Goed om te weten dat je schoonzoon een ander modem gebruikt en dat je ook resetten al geprobeerd hebt. Heb je de WPS knop op de V8 op deze manier gebruikt? Het is belangrijk dat het Wireless lampje op de Experia Box V8 gaat knipperen. Gebeurt dat wel? Zo ja, je hebt vanaf dat moment 2 minuten de tijd om de camera te verbinden.
Reputatie 1
Dank je wel! Heb de procedure gevolgd zoals je beschrijft!
Reputatie 1
Denkelijk ben ik er uit. Heb een TP Link versterker naast de Experiabox V8, waarop ook een WPS knop. Kan momenteel niet testen aangezien de camera bij mijn schoonzoon is. Neem in het weekend de camera mee naar huis en zal dan gaan testen.
Meld me wel nadien
Reputatie 8
Badge +11
Het kan ook via de TP Link inderdaad. Na het weekend zullen we je bevindingen dan zien verschijnen, ik ben benieuwd hoe het dan gaat.
Nog niet aan toegekomen, maar zal er z.s.m aan gaan weren!
Reputatie 8
Badge +9
Hoi @Nel van Well, geen probleem, ik hoor het wel van je!
Reputatie 1
Helaas, lukt niet hier thuis. Heb ook deTP link gebruikt (WPS) maar geen resultaat. Ga nu toch echt twijfelen of de Experiabox V8 wel goed werkt. Ook mijn schoonzoon heeft het hier thuis diverse keren geprobeerd.zonder resultaat..... en dan te weten dat hij deze camera bij hem thuis wel krijgt geinstalleerd. Rara?
Reputatie 8
Een IP camera zou je toch ook gewoon handmatig moeten kunnen instellen?
Waarom probeer je dat niet?
Dank je wel!
Zal dat ook eens gaan oroberen!

Reageer